شناسه خبر : 9441

تعداد تکواندوکاران بیمه شده کرمانشاهی از مرز ۵ هزار نفر گذشت

تعداد تکواندوکاران بیمه شده کرمانشاهی از مرز 5 هزار نفر گذشت

رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه از فعالیت پنج هزار و ۱۰۳ ورزشکار بیمه شده زیرنظر این هیات خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۴۸ نفر آنها را آقایان و ۲ هزار و ۳۵۵ نفر را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی همتی شامگاه سه شنبه در مجمع سالانه هیات تکواندو کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر این تعداد ورزشکار، ۱۰۱ مربی شامل ۶۵ مربی آقا و ۳۶ مربی خانم نیز در هیات فعال هستند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۲۶ داور در هیات تکواندو کرمانشاه، افزود: ۸۷ نفر آنها را آقایان و ۳۹ نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.

همتی در خصوص باشگاه های فعال تکواندو در سطح استان نیز گفت: ۱۶۲ باشگاه شامل ۸۶ باشگاه آقایان و ۷۶ باشگاه بانوان فعالیت می کنند.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه به برخی از موفقیت های این هیات در ۹ ماه سپری شده از سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: کسب ۲۵ مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری از جمله این موفقیت ها است.

وی تصریح کرد: در این مدت همچنین ۲ نفر از ورزشکاران هیات تکواندو به اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسلان، یک مربی و یک ورزشکار به اردوی تیم ملی نونهالان و ۲ مربی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شده اند.

همتی تصریح کرد: کسب عنوان چهارمی مسابقات نوجوانان کشور و کسب کاپ اخلاق مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت های هیات تکواندو کرمانشاه بوده است.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه گفت: در ۹ ماه سپری شده از سال نیما محمدیاری موفق به کسب مدال طلای نونهالان آسیا در اردن شد و مهدی بهرامی آذر نیز در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا مدال نقره کسب کرد.

وی گفت: در این مدت سه مربی کرمانشاهی همراه با تیم های ملی نونهالان و نوجوانان نیز به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.

همتی همچنین در پایان گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال گذشته را نیز ارایه کرد.  

ارسال نظر