شناسه خبر : 9408

هنرمندان توانایی پرداخت حق بیمه‌های بالا را ندارند

هنرمندان توانایی پرداخت حق بیمه‌های بالا را ندارند

یک موسیقی‌دان وآهنگساز و رهبر ارکستر موسیقی پاپ بیان کرد: بیمه‌نامه‌ای قابل قبول است که تمامی بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های پر هزینه مانند سرطان را هم پوشش دهد.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، فواد حجازی درگفت و گو با چابک‌آنلاین گفت: در حال حاضر هیچگونه بیمه نامه ای نداشته ودر این زمینه اقدامی هم انجام نداده است.

وی معتقد است بیمه نامه ای درست است که تمامی موارد و بیماری ها را پوشش دهد و در ایران هم همچین بیمه نامه ای موجود نیست.

این موسیقیدان و آهنگساز اظهارکرد: هنرمندانی که در زمینه موسیقی به صورت مستمر کار می کنند درآمد آنچنانی ندارند که توانایی پرداخت حق بیمه های بالا را داشته باشند.

حجازی در خصوص بیمه نامه های خاص هنرمندان گفت:این نوع بیمه نامه هایی که برای اعضای بدن از جمله حنجره یا ساز خاص یک هنرمند تعریف شودبسیار عالی است اما با توجه به درآمد هنرمندان که ناچیز است باید همراه با کمک های دولتی باشد تا یک هنرمند توانایی پرداخت حق بیمه را داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئله پرداخت خسارت در زمان اتفاق افتادن هر حادثه هم مهم است آیا شرکت های بیمه ای توانایی کارشناسی درست و پرداخت خسارت دقیق را دارند؟

این موسیقیدان وآهنگسازتصریح کرد: اگر یک حق بیمه متناسب تعریف شود که در طی 30 سال پرداخت شود و در دوران بازنشستگی کمکی برای هنرمند باشد می ارزد و از آن استقبال خواهد کرد.

ارسال نظر