شناسه خبر : 9288

احکام بازنشستگی بیمه‌شدگان صندوق بیمه کشاورزان ۳۰ بخش اردبیل اعطا می‌شود

احکام بازنشستگی بیمه‌شدگان صندوق بیمه کشاورزان 30 بخش اردبیل اعطا می‌شود

همرمان با سفر رئیس جمهور به اردبیل، احکام بازنشستگی و مستمری بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ۳۰ بخش این استان اعطا می‌شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایلنا، رضا عبداللهی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اردبیل) با بیان اینکه بیش از ۵۴ هزار نفر در این استان تحت پوشش خدمات این صندوق قرار دارند، گفت: در راستای افزایش ضریب نفوذ صندوق همکاری خوبی با نهاد‌های مختلف استان از جمله استانداری و فرماندی‌ها داریم. استاندار اردبیل ۱۴ هزار سهمیه تکلیفی را به فرمانداران ابلاغ کرده و امیدواریم تا پایان سال شاهد افزایش جذب باشیم.

او ادامه داد: جز همکاری با سازمان‌های مختلف در استان، با اجرای طرح «ده گردشی» خدمات صندوق را به روستاییان معرفی می‌کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اردبیل با بیان اینکه کشاورزی یکی از اصلی‌ترین راه‌های امرار معاش در اردبیل است، عنوان کرد: زمانی که محصولات کشاورزی خوب باشد تعداد افراد تحت پوشش افزایش می‌یابد، اما وقتی کشاورزان به دلیل بلایای طبیعی مثل تگرگ خسارت می‌بینند، در مواردی قادر به پرداخت حق بیمه نیستند و پوشش بیمه‌ای ما کاهش می‌یابد.

او با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به اردبیل گفت: در این سفر به صورت نمادین بازنشستگی و مستمری بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ۳۰ بخش این استان اعطا می‌شود.

ارسال نظر