شناسه خبر : 9267

۷۷ درصد سرمایه‌گذاری شرکت صنعت بیمه در بخش املاک و مستغلات است

77 درصد سرمایه‌گذاری شرکت صنعت بیمه در بخش املاک و مستغلات است

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بیش از ۷۷ درصد از سرمایه‌گذاری‌های خود را به صورت مستقیم یا از طریق شرکت‌های سرمایه‌پذیر غیر بورسی که شرکت‌های ساختمانی هستند درحوزه املاک و مستغلات انجام می‌دهد.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، در پایان شهریورماه 98 شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه مبلغ 793966 میلیون ریال به صورت مستقیم در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده که بیش از 99 درصد این مبلغ مربوط به پروژه تجاری-اداری گلستان خیام به  مبلغ 788444 میلیون ریال بوده است.

همچنین این شرکت در حدود 21.68 درصد ازسرمایه گذاری های خودرا در قالب شرکت های وابسته و فرعی انجام داده است که در حدود 95 درصد ازآن متعلق به دو شرکت ساختمانی توسعه عمران بیمه و خدمات مهندسی مشاورایران است که در حوزه املاک و مستغلات فعالیت می کنند .

بنابراین در حدود 74.89 درصد از سرمایه گذاری های مستقیم و غیرمستقیم شرکت به بخش املاک و مستغلات اختصاص یافته و سهم سرمایه گذاری در سهام شرکت های بورسی تنها 21.074 درصد است.

دو سهامدارعمده شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه ، صندوق بازنشستگی کارکنان بیمه مرکزی با 19.95 درصد و  بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با 18.16 درصد هستند.

ارسال نظر