شناسه خبر : 9232

بیش از ۷۳ هزار ورزشکار استان همدان زیر پوشش بیمه‎ قرار گرفتند

بیش از ۷۳ هزار ورزشکار استان همدان زیر پوشش بیمه‎ قرار گرفتند

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان گفت: هم اکنون ۵۰ هیات فعال در این استان زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند و تنها در چوگان فعالیت ورزشی وجود ندارد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو اصله، دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان اظهار داشت: ۷۳هزار و ۲۵ ورزشکار این استان امسال زیر پوشش بیمه‎ ورزشی قرار گرفتند و این در حالی است که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه هزار ورزشکار در پوشش بیمه ورزشی این استان افزوده شده‌اند.

او اضافه کرد: از مجموع تعداد بیمه‌شدگان ورزشی امسال ۲۹ هزار و ۲۰۸ ورزشکار را بانوان تشکیل می‌دهند.

اصله بیان کرد: هیات ورزش‌های همگانی با ۱۱ هزار و ۲۴۸ ورزشکار بیشتر جمعیت بیمه شده ورزشی امسال را در اختیار دارد، ورزش‌های دانش آموزی با ۱۰ هزار و ۲۶۸ و فوتبال با هشت هزار و ۸۸۱ ورزشکار به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان خاطرنشان کرد: بیشترین ورزشکار در بخش بانوان نیز با ۹ هزار و ۷۲۴ تن به ورزش‌های همگانی اختصاص دارد.

او افزود: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های ورزشی انتظار افزایش بیمه شدگان را داریم و هیات‌ها و باشگاه‌ها باید به این مهم توجه کنند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان گفت: اعتبار کارت بیمه ورزشی یکساله است و ورزشکاران می‌توانند از تمامی خدمات پزشکی ورزشی استفاده کنند.

او با تاکید بر اینکه مدیران باشگاه‌ها و روسای هیات‌های ورزشی باید با دقت و نظارت بیشتری به اهمیت پوشش بیمه‌ای ورزشکاران توجه کنند، اظهار داشت: بازدید میدانی از باشگاه‌ها و فضا‌های ورزشی به صورت مستمر در حال انجام است و ورزشکاران بدون بیمه ورزشی حق فعالیت نخواهند داشت.

اصله پوشش بیمه ورزشی را بهترین پشتوانه برای ورزشکاران به هنگام مصدومیت و آسیب دیدگی دانست و افزود: ورزشکاران مصدوم از مزیت‌های بیمه ورزشی می‌توانند استفاده لازم را داشته باشند.

ارسال نظر