شناسه خبر : 9229

۸۴ درصد از بیمه‌گران پرتغالی تجارت خود را افزایش می‌دهند

84 درصد از بیمه‌گران پرتغالی تجارت خود را افزایش می‌دهند

امروزه صنعت بیمه پرتغال بسیار تهاجمی‌تر از چند دهه پیش حرکت می‌کند و از آخرین دهه قرن بیستم، بازارها و اقتصاد پرتغال جهانی شده‌اند.

به گزارش چابک‌آنلاین، یکی از جنبه های این پیشرفت، تمرکز بر روی توانایی ها و پیش بینی آینده بوده است.

یکی از جنبه های اساسی برای تعیین استراتژی های آینده بیمه گرانی که در اتحادیه اروپا فعالیت می کنند، خدمات جزیی است که به مشتریان خود ارائه می دهند چرا که کلیت ساختار آن ها توسط اتحادیه اروپا تعریف شده است.
ارزش ضمانت های شرکت های بیمه ای پرتغال درمقایسه با قیمتی که مشتریان آن ها پرداخت می کنند بسیار بالاتر است.
برای بیمه گران پرتغالی ، ارائه ارزش بالاتر به مشتری دوجنبه استراتژیک دارد؛تهیه کالای خوب بیمه ای با بهترین قیمت ومتحمل شدن کمترین ضرر برای رسیدن به نتایج خوب.
درصنعت بیمه این کشور، فعالیت های مرتبط و توسعه یافته ای توسط شرکت ها برای برآورده کردن نیازهای مشتری مربوطه انجام می شود که این فعالیت ها شامل روابط با عرضه کنندگان خدمات و چرخه تولید و فروش گرفته تا محصول و همچنین مرحله توزیع و خدمات پس از فروش به مصرف کننده نهایی است.
یکی از نقاط قوت بازاربیمه ای کشورپرتغال، فعالیت آزادانه در بازارکلی اتحادیه اروپا است. 
به این صورت که هر شرکت گسترش پیدا می کند و خدمات با کیفیت گوناگونی را در رقابت با شرکت های قدرتمندتر دیگر در کشورهای دیگر ارائه می کند.
84 درصد از بیمه گران پرتغالی اطمینان دارند که تجارت خود را در 12 ماه آینده افزایش می دهند در حالی که 92 درصد از آن ها از افزایش گردش مالی مشاغل، طی سه سال آینده اطمینان دارند.
درکشور پرتغال، مطالبات و ذخایر فنی بیمه، یکی از بزرگ ترین مشکلات این صنعت هنگام برآورد بودجه است و اهمیت صنعت بیمه در اقتصاد پرتغال ممکن است در میزان حق بیمه پردازش شده مشاهده شود.
از دیگر مسائلی که صنعت بیمه پرتغال را تحت تاثیر قرار داده ، نرخ سود پایین، تغییرات ناگهانی در رفتار سرمایه گذاران، رشد فزاینده تورم و همچنین کاهش اقدامات تشویق کننده از طرف بانک مرکزی اروپا است.
سیستم بیمه درمانی پرتغال پیچیده است اما در سالهای اخیر بهبود چشمگیری یافته است و دوازدهمین سازمان برتر درمانی جهان توسط سازمان بهداشت جهانی معرفی شده است.
بیمه عمومی پرتغال تنها درصد کمی از هزینه های درمانی را پوشش می دهد. 
بنابراین برای افرادی که بیماری های طولانی و هزینه بر دارند بهتر است تا تحت پوشش بیمه های خصوصی این کشور قرار بگیرند.
شرکتهای بیمه محلی پرتغال به طور معمول پوشش بیمه درمانی را برای افراد زیر 55 سال فراهم می کنند.
افراد بالاتر از این سن باید از بیمه های خصوصی و بین المللی استفاده کنند.
 
رژین میدانی
ارسال نظر