شناسه خبر : 9168

۱۷ هزار ورزشکار بیمه‌شده در خرم‌آباد و بخش‌های تابعه آن وجود دارد

17 هزار ورزشکار بیمه‌شده در خرم‌آباد و بخش‌های تابعه آن وجود دارد

سرپرست ورزش و جوانان خرم آباد از رتبه اول خرم‌آباد در بحث بیمه ورزشکاران خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از برنا، آرش قیاسیان جایگاه خرم آباد را در بحث ورزشکاران بیمه شده در استان اول برشمرد و اظهار کرد: حدود 17هزار و 600 نفر ورزشکار بیمه شده در سطح شهر خرم آباد و بخش های تابعه آن وجود دارد .

او نصب اتوماسیون اداری وبرخی تعمیرات ساختمان اداری را از جمله اقدامات انجام شده در طول ماه گذشته پس از انتصاب خود عنوان کرد و افزود: برنامه های بیشتری در خصوص تعمیرات وتجهیزات در مد نظر قرار داده ایم.

سرپرست ورزش وجوانان خرم آباد ضمن اشاره به جایگاه ورزشکاران خرم آبادی درحوزه قهرمانی با تاکید بر این نکته که جهت حفظ قهرمانی ها و مدآل آوری بیشتر نیاز به طرح آمایش داریم،تصریح کرد: حوزه قهرمانی دررشته های جودو، بوکس، وزنه برداری و دوچرخه سواری دست اوردهای ملی خوبی کسب کرده ایم .

او همچنین از ساماندهی هیئت های موتورسواری، بوکس و اسکواش خبرداد و یادآورشد: متاسفانه به رغم ظرفیت های خوبی که در این رشته هاوجوددارد این هیئت ها تاکنون بدون مسئول اداره می شدند.

قیاسیان با اشاره به برنامه ها مد نظر در جهت توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان وبخش های تابعه ،گفت: برگزاری جشنواره روستایی عشایری، تکریم سالمندان ، سه شنبه های بدون خودرو، جشنواره آموزش کوهپیمایی همگانی رایگان و شمیم خدمت از جمله این برنامه هاست.

او تاکید کرد: برنامه های مطلوبی در جهت ارتقا ورزش مرکز استان در دو حوزه قهرمانی وهمگانی مد نظر داریم.

ارسال نظر