شناسه خبر : 9114

ساختمان جدید شعبه اصفهان بیمه سینا افتتاح شد

 ساختمان جدید شعبه اصفهان بیمه سینا افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه اصفهان بیمه سینا در راستای اهداف مشتری‌مدارانه و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌گذاران این شهر افتتاح شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه اصفهان با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران کل این شهر در روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

مدیرعامل بیمه سینا در این مراسم ضمن معرفی بیمه سینا به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که رسالتش ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، کارکردهای بیمه را در ابعاد مختلف تشریح کردند و به اهمیت و نقش بیمه در شرایط بحران پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به انحراف منفی ۳/۷۲ درصدی ضریب نفوذ بیمه در ایران نسبت به جهان، به چالش‌های عدم توسعه‌یافتگی بیمه در کشومان پرداخت و ضعف فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه را اصلی‌ترین عامل آن برشمرد.

وی افزود: رسیدن به ضریب نفوذ هفت درصدی بیمه و همچنین افزایش سهم بیمه‌های زندگی که در برنامه ششم توسعه روی آن تأکید شده است، نیاز به عزم ملی و حمایت‌های همه‌جانبه رسانه‌ها، نهادها و دستگاه‌های ذیربط در جهت ارتقای سطح فرهنگ و دانش بیمه‌ای افراد در جامعه دارد.

ارسال نظر