شناسه خبر : 9093

سازمان بیمه سلامت ایران از ایده‌های پژوهشی حمایت می‌کند

سازمان بیمه سلامت ایران از ایده‌های پژوهشی حمایت می‌کند

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران به نقش پژوهش در مدیریت بیمه، منابع و مصارف اشاره کرد و گفت: سازمان بیمه سلامت ایران از ایده‌های پژوهشی حمایت می‌کند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، شاهرخ رامزی به مناسبت هفته پژوهش بیان کرد: پژوهش به قدری حائز اهمیت است که سازمان در بازنگری ساختار سازمانی خود، ایجاد مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت را در دستور کار قرار داد و توانست با مصوبه شورای گسترش وزارت بهداشت، مجوز اصولی راه اندازی این مرکز را اخذ کند.

وی ادامه داد: از زمان اخذ مجوز اصولی در مجموعه سازمان بیمه سلامت با استفاده از توان تخصصی محققان حوزه سلامت اقدامات بسیار مهمی انجام شده است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: مطالعات تطبیقی و به روز می تواند در روند مدیریت منابع و چگونگی توسعه کیفی و کمی بیمه موثر باشد. در همین راستا سازمان بیمه سلامت برنامه های متعددی در دستور کار خود قرار داده است تا کارشناسان خبره سازمان در سرتاسر کشور بتوانند خدمات و ایده های پژوهشی خود را ارائه دهند و در نهایت در برنامه‌ریزی‌ها به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران از تمام ایده های پژوهشی توسط افراد مختلف از جمله دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی استقبال کرده و حمایت لازم معنوی و مادی را به عمل خواهد آورد.امید داریم با تصوییب ساختار سازمانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در سال‌های آتی شاهد رشد روزافزودن پژوهش در این سازمان باشیم.

رامزی گفت: مدیریت منابع و مصارف براساس محدودیت‌های اعتباری کشورو چگونگی پوشش بیمه‌ای از طریق ارائه بسته‌های تشویقی و اختیاری از مهمترین دغدغه‌های سازمان بیمه سلامت است که نیاز به اقدامات پژوهشی دارد.

ارسال نظر