شناسه خبر : 9074

سهم صنعت حمل و نقل درترکیب پرتفوی صنعت بیمه کشور بسیار اندک است

سهم صنعت حمل و نقل درترکیب پرتفوی صنعت بیمه کشور بسیار اندک است

تجارت داخلی وخارجی ایران بر پایه حمل‌ونقل استوار بوده و دراین بین بیشترین سهم تجارت خارجی کشور از طریق دریا و کشتیرانی انجام می‌گیرد.

به گزارش چابک‌آنلاین، تجارت داخلی وخارجی ایران بر پایه حمل‌ونقل استوار بوده و دراین بین بیشترین سهم تجارت خارجی کشور از طریق دریا وکشتیرانی انجام می‌گیرد، درهمین راستا پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با تأکید بربه‌ کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت حمل و نقل و لجستیک در محل نمایشگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) تهران درحالی برگزارشد که شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از شرکت‌های فعال بیمه ای در بخش بیمه‌های دریایی، امسال با برپایی غرفه دراین نمایشگاه، حضور سبزی داشت.

یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون درحاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت:نمایشگاه حمل و نقل فرصت مناسبی برای گفت‌وگووهمچنین برقراری ارتباط رودررو با فعالان صنایع حمل و نقل دریایی است. مدیرعامل بیمه تعاون حضور درنمایشگاه حمل و نقل دریایی را بهترین فرصت برای روابط تجاری،برقراری روابط جدید وحفظ روابط گذشته این صنعت عنوان کرد وافزود: دردوره های گذشته برگزاری این نمایشگاه مذاکرات بسیارخوبی صورت گرفت که منجربه عقد قراردادهای متعددی نیزشد،امسال نیز درنظر داریم مشتریان ویژه‌ای برای محصولات خود پیدا کنیم .

وی برلزوم افزایش سهم بیمه در بخش حمل و نقل دریایی افزود: امروزه صنعت حمل و نقل قلب تپنده اقتصاد جهانی است و راههای دریایی، هوایی و زمینی حمل ونقل کالا شریان های حیاتی اقتصاد بین الملل و داخلی کشورها هستند این درحالی است که درترکیب پرتفوی صنعت بیمه کشورسهم این رشته بسیاراندک است و شرکت های بیمه ای باحضور دراینگونه نمایشگاه ها و ارتباط رودررو می توانند سهم بیشتری از بازار عظیم این رشته را به خود اختصاص دهند .

مظلومی همچنین درادامه بااشاره تحریم های بین المللی و خروج شرکتهای بزرگ بیمه ازبازارکشورنیز گفت: بعد ازخروج یک جانبه آمریکا ازبرجام، طبیعتا همکاری بیمه‌گران داخلی وخارجی به دلیل مشکلات ارزی و امکان تبادل آن کاهش یافت ولی شرکت‌های بیمه ای دراین چند سال اخیر باهمکاری باهم توانسته‌اند پرتفوی خود را ازاین بازارافزایش دهند.

لازم به ذکراست این نمایشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل ازتاریخ ۲۴ الی ۲۶ آذر ماه سال جاری برگزارشد و بیمه تعاون با هدف ارائه دستاوردها وخدمات نوین بیمه‌ای درجهت آگاهی سازی خدمات بیمه‌ای،ایجاد و گسترش زمینه همکاری با دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه، در نمایشگاه مزبور حضور یافت.

ارسال نظر