شناسه خبر : 9055

نرخ‌های درخواستی شرکت‌های دولتی و خصوصی از بیمه‌ها غیرکارشناسی است / استقبال مردم لرستان از بیمه آتش‌سوزی افزایش یافت

نرخ‌های درخواستی شرکت‌های دولتی و خصوصی از بیمه‌ها غیرکارشناسی است / استقبال مردم لرستان از بیمه آتش‌سوزی افزایش یافت

رئیس شعبه شرکت بیمه ما در استان لرستان بیان کرد: رقابت‌های ناسالم مابین شرکت‌های بیمه‌ای به چالشی بزرگ برای شرکت‌های بیمه‌ای تبدیل شده که استان لرستان نیز از این قاعده مستثنا نیست.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، امین بهرامی در گفت و گو با چابک آنلاین گفت: رقابت های نا سالم منجر به کاذب شدن برخی نرخ ها در صنعت بیمه شده است. وی افزود: نرخ ها و تعهداتی که برخی از  شرکت های دولتی و خصوصی از شرکت های بیمه ای می خواهند غیرکارشناسی است زیرا حق بیمه خیلی پایین با تعهدات خیلی بالاتر را درخواست می کنند.

رئیس شعبه شرکت بیمه ما در استان لرستان اظهارکرد: به دلیل سیل سال گذشته استقبال مردم این استان از بیمه نامه های آتش سوزی مسکونی و غیرصنعتی بیشتر از بقیه بیمه نامه هاست و بیمه نامه های مسئولیت هم در این استان طرفداران خودرا دارد.

بهرامی درخصوص تمایل مردم استان لرستان به خرید بیمه نامه های عمر و زندگی گفت: مردم این استان نسبت به بقیه استان ها تمایل کمتری به خرید این نوع بیمه نامه ها دارند.

وی تصریح کرد: البته فروش بیمه نامه های عمر نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر شده زیرا جمعیت جوانتر شده و برای فرزندان خود بیمه نامه عمر تهیه می کنند درصورتیکه در سال های گذشته فروش بیمه نامه های عمر خیلی کمتر بوده است.

 

 

ارسال نظر