شناسه خبر : 9023

بسیجیان زنجانی از خدمات طرح «رویش امید» بهره‌مند می‌شوند

بسیجیان زنجانی از خدمات طرح «رویش امید» بهره‌مند می‌شوند

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان زنجان گفت: بسیجیان عزیز از طرح رویش امید(حمایت از زوج های نابارور بسیجی)، صندوق مددکاری بیماران صعب العلاج و بیمه تامین اجتماعی برخوردار می شوند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل خبرگزاری بسیج؛ سید احمد حسینی در با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار مرکز ناباروری طرف قرارداد در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: شرایط دریافت خدمات زوج‌های نابارور بسیجی حداکثر تا سقف سنی زوجه ۴۲ سال تمام است و معرفی متقاضیان طرح الزاما با معرفی نامه رسمی از سوی نیروی انسانی سپاه استان و نواحی انجام می‌پذیرد.

وی در خصوص صندوق مددکاری بیماران خاص اظهار داشت: در این طرح بیماران خاص بسیجی با ارائه کارت بسیج و یا گواهی عضویت بسیجی و دریافت معرفی نامه از نیروی انسانی سپاه استان با ارائه اصل مدارک هزینه‌های درمانی می‌توانند تا سقف یک میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه بسیجیان از بیمه تامین اجتماعی هم می‌توانند برخوردار شوند یادآور شد: برقراری پوشش بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری فوت و درمان برای بسیجیان و عائله تحت تکفل آن‌ها از ویژگی‌های این طرح می‌باشد.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: عزیزان بسیجی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۵۰۰۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر