شناسه خبر : 9021

آغاز عملیات اجرایی پروژۀ نگین جنت آباد توسط گروه ساختمانی معلم

آغاز عملیات اجرایی پروژۀ نگین جنت آباد توسط گروه ساختمانی معلم

پس از اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط، عملیات اجرایی پروژۀ جدید گروه ساختمانی معلم تحت عنوان «نگین جنت‌آباد» با حضور امید علیجانی، مدیرعامل گروه ساختمانی معلم آغاز شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، مجتمع مسکونی نگین جنت‌آباد با زیربنای کل حدود 18 هزار مترمربع، در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع ساخته خواهدشد.

این مجتمع با بهره‌گیری از الگوی معماری منعطف طراحی شده ‌است که امکان تنظیم و سازگاری واحد مسکونی را در طول شبانه‌روز برای ساکنین به‌وجود می‌آورد.

این ویژگی منحصربفرد به ساکنین اجازه می‌دهد در طول روز از حداکثر فضای مفید آپارتمان خود بهره ببرند و در طول شب نیز با تغییرات لازم در فضا، مساحتی مناسب جهت استراحت و تامین آرامش خود داشته باشند. این شرایط، مجتمع مسکونی نگین جنت‌آباد را متمایز کرده و در زمره پروژه‌های مدرن و پیشرو در صنعت ساختمان قرار می‌دهد.

در این مراسم، علیجانی ضمن تاکید بر اهمیت این پروژه، به ویژه طراحی منحصر بفرد آن به عنوان اولین نمونه از معماری منعطف در کشور، این پروژه را سرآمد و سرآغازی بر پروژه‌های مشابه در کشور در آینده دانست.

مدیرعامل گروه ساختمانی معلم ابراز امیدواری کرد با تلاش تمامی پرسنل شاغل در شرکت، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته شده و به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظر