شناسه خبر : 8999

انتظار تسویه بازنشستگان و سپرده گذاران صندوق ذخیره کارکنان به حداقل رسید

انتظار تسویه بازنشستگان و سپرده گذاران صندوق ذخیره کارکنان به حداقل رسید

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیر کارکنان شهرداری تهران، در نیمه ماه جاری تسویه مطالبات اعضا به ۱۴۵ میلیارد تومان بالغ شد و بیش از ۱۶ هزار نفر از بازنشستگان و سپرده‌گذاران وجوه خود را دریافت کردند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری، بر این اساس افرادی که تا نیمه آبان ماه سال جاری تقاضای تسویه خود را ارائه کرده بودند تا نیمه آذرماه امسال سپرده خود را تحویل گرفتند.

این گزارش حاکی است از ابتدای بهمن ماه سال 1396 تا نیمه آبان ماه سال جاری 5045 نفر از بازنشستگان مطالبات خود را به ارزش بیش از 38.5 میلیارد تومان دریافت کرده اند.

همچنین مطالبات 10هزار و 401 نفر از سپرده گذاران مازاد پس انداز به ارزش 68 میلیارد تومان تسویه شده است.

بنا بر این گزارش تسویه سپرده های پر هزینه و گران زرین در فرآیند ساماندهی موسسه صندوق ذخیره کارکنان از جمله سیاست های تیم مدیریتی موسسه برای کاستن از هزینه های سربار بود و بر این اساس تا کنون بیش از 600 فقره از این سپرده به ارزش بیش از 38 میلیارد تومان در سررسید تسویه شده است.

این در حالی است که سپرده  متقاضیان طرح آتیه بازنشستگی نیز همانند سپرده های زرین پرداخت و تا کنون 126 فقره به ارزش بیش از 330 میلیون تومان بازپرداخت شده است.

علاوه بر این تسویه مطالبات فوت شدگان به روز و تقاضاهای کمیته موارد خاص در اسرع وقت در برنامه و دستور کار موسسه صندوق ذخیره کارکنان بوده است.

این گزارش حاکی است تسویه مطالبات اعضای موسسه صندوق ذخیره کارکنان در کوتاه ترین زمان ممکن، اولویت نخست مدیریت موسسه صندوق ذخیره در فرایند ساماندهی است که با تلاش های بی وقفه برای کاهش هزینه های جاری، وصول مطالبات معوق صندوق از سازمان ها و شرکت های بدهکار شهرداری تهران و همچنین ایجاد ضابطه در پرداخت مطالبات اعضا محقق شده است.

در عین حال تلاش برای ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات و کسب رضایت حداکثری اعضا همواره در دستور کار بوده و کماکان خواهد بود.

ارسال نظر