شناسه خبر : 8969

با ارتباط چهره به چهره با روستاییان اعتماد‌سازی می‌کنیم

با ارتباط چهره به چهره با روستاییان اعتماد‌سازی می‌کنیم

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی گفت: با ارتباط چهره به چهره با روستاییان تلاش می‌کنیم اعتماد آنها را جلب و خدمات صندوق را معرفی کنیم.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایلنا، ابوالفضل فرج‌زاده با بیان اینکه درصد بالایی از شهروندان در خراسان جنوبی از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند، عنوان کرد: در این استان حدود ۹۳ هزار نفر مشمول خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، اما تاکنون حدود ۴۴ درصد یعنی بیش از ۴۱ هزار نفر را جذب کرده‌ایم.

او ادامه داد: دلیل اینکه افراد جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نشده‌اند، بیش از آنکه نداشتن تمکن مالی برای پرداختن حق بیمه باشد، ناآشنایی با بیمه، نداشتن اعتماد و نداشتن احساس نیاز به بیمه است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه برای افزایش افراد تحت پوشش باید اطلاع‌رسانی و اعتماد‌سازی شود، گفت: با ارتباط چهره به چهره با روستاییان تلاش می‌کنیم اعتماد آنها را جلب و خدمات صندوق را معرفی کنیم.

او همچنین عنوان کرد: در استان خراسان جنوبی ۳۳ کارگزاری فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر وجود دارد و ما در تلاشیم از طریق این کارگزاری‌ها با جامعه هدف ارتباط گرفته و خدمات خود را معرفی کنیم.

 

ارسال نظر