شناسه خبر : 8922

تنها صندوق پابرجا از میان ۱۹ صندوق بیمه‌ای کشور ، تامین اجتماعی است!

تنها صندوق پابرجا از میان 19 صندوق بیمه‌ای کشور ، تامین اجتماعی است!

نماینده مردم نورآباد و ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت مباحث تامین اجتماعی ، باید ضریب بیمه‌ای در کشور افزایش یابد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مسعود گودرزی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: ساختار تامین اجتماعی و قابلیت اتکایی آن برای قشر مولد جامعه، ایجاب می کند تا با عزمی جدی برای حل مشکلات آن قدم برداشت .

وی اظهار داشت: از میان 19 صندوق بیمه ای کشور تنها صندوق پابرجا ، سازمان تامین اجتماعی است که در برهه کنونی با حجم زیادی از مطالبات دولتی روبروست و بر اساس این قاعده می بایست مطالبات آن دریافت شود تا وقفه ای در انجام تعهدات تکلیفی اش ایجاد نشود.
نماینده نورآباد و ممسنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از راه های برون رفت از چالش های پیش روی تامین اجتماعی افزایش ضریب بیمه ای است، گفت: با ترغیب مردم و جمعیت فاقد پوشش بیمه ای می توان بخش از مشکلات مالی صندوق تامین اجتماعی را حل کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز در این دیدار با اشاره به نقش مهم نمایندگان مجلس در تصویب قوانین مرتبط با تامین اجتماعی گفت: بخشی از مشکلات فعلی این سازمان ناشی از تصویب قوانینی در گذشته بدون توجه به محاسبات بیمه ای است که حجم مطالبات را روز به روز افزون می کند.
ابراهیم کشاورز در ادامه با بیان اینکه تنها بخشی از تعهدات تامین اجتماعی پرداخت ماهیانه 370میلیارد تومان به مستمری بگیران استان فارس است، گفت : برای ایفای کامل تعهدات خود مکلف هستیم تا علاوه بر منابع وصولی ، پیگیر مطالبات معوق نیز باشیم و امیدواریم که بتوانیم بیش از پیش رضایتمندی مخاطبین خود را جلب کنیم.

ارسال نظر