شناسه خبر : 8887

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از بیمه آسیا تقدیر کرد

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از بیمه آسیا تقدیر کرد

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا با حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو گردند.

به گزارش چابک آنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا  در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در راستای ارائه خدمات به روحانیون و طلاب، تعامل بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه علمیه را خوب و درخور توجه ارزیابی کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا کسب توانمندی بالا در ارائه خدمات شایسته به طلاب را یکی از  ثمرات قرارداد حوزه و بیمه آسیا دانست و اظهار امیدواری کرد که کیفیت آن افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور نیز ضمن قدردانی و اظهار رضایت از خدمات شایسته بیمه آسیا به روحانیون و خانواده های آنها خواهان تداوم این همکاری شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های عملیه سراسر کشور، قرارداد بیمه آسیا و این مرکز را بسیار مفید ارزیابی کرد که می تواند ثمرات بسیاری برای دو طرف داشته باشد.

مدیرعامل بیمه آسیا  و هیأت همراه در پایان این نشست و به منظور قدردانی از  کارکنان و کارشناسان قرارداد بیمه آسیا و حوزه علمیه با آنها دیدار کرد و با اهدای شاخه گل از  آنها تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.

 

ارسال نظر