شناسه خبر : 8866

تمامی موسسات بیمه‌ای در سرزمین اصلی و در مناطق آزاد عضو سندیکای بیمه‌گران شناخته می‌شوند

تمامی موسسات بیمه‌ای در سرزمین اصلی و در مناطق آزاد عضو سندیکای بیمه‌گران شناخته می‌شوند

معاون سندیکای بیمه‌گران ایران از توجه جدی بیمه مرکزی و سندیکا به توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های شوراهای هماهنگی شرکت‌های بیمه بازرگانی در استان‌ها خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران، حسن دهگاهی در جلسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان قزوین با اشاره به تغییرات مدیریتی در سندیکا و انتخاب دبیرکل جدید با رای بالای اعضای شورای عمومی افزود: در اساسنامه جدید که به تایید شورای عالی بیمه رسیده، تمامی موسسات بیمه ای در سرزمین اصلی و در مناطق آزاد عضو سندیکای بیمه گران شناخته می شوند.
وی با اشاره با اینکه صندوق تامین خسارت های بدنی نیز با تصویب مجمع عمومی این صندوق به عضویت سندیکا درآمده است، خاطر نشان کرد: هیات رییسه به ارکان سندیکا افزوده شده و اعضا نیز ملزم به رعایت و اجرای مصوبات هیات رییسه و شورای عمومی هستند.
دهگاهی خاطر نشان کرد: تلاش مستمر هیات رییسه برای همکاری با دبیرکل ، تصویب وظایف و اختیارات جدید توسط هیات رییسه از دیگر اقدامات در دوره جدید سندیکای بیمه گران ایران است.
وی با بیان اینکه بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکا توجه جدی به توسعه فعالیت های شوراهای هماهنگی استان ها دارند، اظهار داشت: از جمله اقدامات جدید، درخواست افزوده شدن رییس شورا در شورای اداری و سایر شوراهای اداری، اقتصادی و اجتماعی استانداری ها است که نشان از توجه خاص سندیکا به این بخش است.
معاون سندیکا ترویج فرهنگ بیمه، افزایش پرتفوی از کانال استان ها، مشارکت هرچه بیشتر نمایندگان سندیکا در شوراهای اداری و استانی را از دیگر اقدامات سندیکا در دوره جدید عنوان کرد.
وی همچنین برخی از شرایط لازم برای انتخاب رییس شوراهای هماهنگی استان ها را سابقه مدیریتی در بیمه، حسن شهرت، تخصص، تجربه، تعامل و وقت کافی برای انجام کارهای شورا عنوان کرد و افزود: کلان نگری، همکاری و استفاده از ظرفیت های تمامی اعضا و تلاش برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در آن استان از جمله دیگر موارد برای انتخاب رییس شوراهای استانی است.
دهگاهی همچنین خطاب به اعضای شورای استانی از آنها خواست که از رفتارهای غیر حرفه ای از جمله اقدامات خلاف مصوبات شورای عمومی و نرخ شکنی های غیرفنی جدا پرهیز کنند و ادامه داد: شرکت های بیمه رفاقت و همدلی را بجای دشمنی و رقابت ناسالم قرار دهند تا برای صنعت بیمه عامل رشد و پیشرفت باشد.
پس از سخنان معاون سندیکا و گزارش رییس سابق و نایب رییس شورای هماهنگی استان، انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی استان قزوین برگزار شد و محسن شمس از شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان رییس شورای هماهنگی مدیران شعب شرکت های بیمه استان قزوین انتخاب شد.
پیش از این مهدی نظریان از بیمه پاسارگاد و علی محمد قنادی پور از بیمه سامان به عنوان نایب رییس و دبیر شوراهای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان قزوین انتخاب شده بودند.

ارسال نظر