شناسه خبر : 8795

افراد با درآمد سالانه۳۷ هزار یورو در قبرس مجبور به پرداخت هزینه‌های درمانی هستند

افراد با درآمد سالانه37 هزار یورو در قبرس مجبور به پرداخت هزینه‌های درمانی هستند

کیفیت مراقبت‌های بهداشتی در قبرس همانطور که از یک کشور عضو اتحادیه اروپا انتظار می رود، به طور کلی از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش چابک آنلاین، اتباع خارجی، به محض ورود ملزم به واکسیناسیون نیستند و بیشتر متخصصان پزشکی این کشور در خارج از قبرس آموزش دیده اند.

اکثر خدمات بهداشتی درمانی قبرس توسط دولت به صورت رایگان به افراد واجد شرایط ارائه می شود.

افراد تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قبرس کارمندان دولت، خانوارهایی با بیش از سه فرزند و خانواده هایی هستند که در محدوده درآمدی خاص قرار دارند.

هرکسی که در قبرس کار می کند، صرف نظر از مدتی که در این کشور بوده است، باید در دفتر کار منطقه خود برای بیمه اجتماعی قبرس ثبت نام کند.

پس از ثبت نام، فرد یکی از دو کارت مراقبت بهداشتی قبرس را دریافت می کند که مزایای آن بر اساس متوسط درآمد سالانه یک خانواده است.

به طور کلی سیستم مراقبت های بهداشتی در قبرس به عنوان ترکیبی از خدمات دولتی و خصوصی اداره می شود و بسیاری از افراد در این کشور تمایل بیشتری به اخذ پوشش بیمه درمانی خصوصی دارند.

اشخاصی که درآمد سالانه آن ها بیش از 37،590 یورو است، مجبور به پرداخت هزینه های درمانی خود می شوند و با وجود مقررات گسترده دولت در رابطه با هزینه های بهداشتی و درمانی، قیمت های این خدمات اغلب می توانند گران تر از حد متوسط باشند.

علاوه بر تأمین هزینه هادر مراکز درمانی خصوصی، بیمه درمانی خصوصی به بیمه گذاران امکان دسترسی سریع تر از درمان را فراهم می کند.

علاوه بر این، در تاریخ 1 ژانویه 2019 ، سهم کارفرمایان و کارمندان در صندوق بیمه اجتماعی قبرس از 7.8 درصد به 8.3 درصد افزایش یافت.

در حالی که سال 2018 و 2019 سال های شکوفایی بیمه قبرس معرفی شده اند، نگرانی هایی در مورد کند شدن روند اقتصادی وجود دارد.

 بسیاری از آن ها نگران تاثیراختلافات مداوم بین ایالات متحده و این کشورهستند.

شانس رکود تا اواخر سال 2020 بین 30 تا 40 درصد پیش بینی شده است.

از این رو برای بیمه گران بهتر است که بتوانند حرکت خود را با ادامه تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها با استفاده از فناوری جدید حفظ کنند.

photo_2019-12-01_16-44-01

 

رژین میدانی

ارسال نظر