شناسه خبر : 8739

موفقیت‌های زیادی در کاهش تصدی‌گری دولت حاصل نشده‌است

موفقیت‌های زیادی در کاهش تصدی‌گری دولت حاصل نشده‌است

علی اکبر اولیا، دبیرکل سابق سندیکای بیمه‌گران ایران در پاسخ به این انتقادات گفت: رویکرد مدیریت کشور بر کاهش تصدی گری دولت و همچنین اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ مبتنی بر مشارکت مردم متمرکز شده، هر چند که در این خصوص موفقیت‌های زیادی حاصل نشده است.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از تابناک، علی اکبر اولیا با بیان اینکه این اتفاق باید در صنعت بیمه هم رخ می‌داد، ادامه داد: این سندیکا ظرفیت بسیار مناسبی دارد که با توجه به دانش بیمه بتواند روشها، برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه بیمه را دنبال کند.

دبیر کل سابق سندیکای بیمه گران با اشاره به تجربیات خود در دولت و به خصوص در مجلس، خاطر نشان کرد: تلاش کردم تا بیمه را به عنوان یک نیاز اساسی برای جامعه و تداوم بخش برنامه‌های توسعه و کاهش دهنده ریسک‌های کسب وکار به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: سندیکای بیمه گران ضمن تقویت انسجام درونی صنعت بیمه این ظرفیت را دارد که با تعامل و گفتگو با سایر بخش‌ها بتواند گسترش کمی و کیفی در حوزه بیمه ایجاد کند.

اولیا ادامه داد: از این رو، طی دوران مدیریت خود، به طور ویژه با وزارت خانه‌های مختلف از جمله وزارت کشور در خصوص کاهش سوانح رانندگی و بیمه سوانح، وزارت راه در ارتباط با کاهش تصادف و همچنین مجلس در حوزه قانون‌گذاری صنعت بیمه تعاملات خوبی داشتیم.

دبیر کل سابق سندیکای بیمه گران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در دوره مدیریتی خود روی آن تمرکز کرده و زمان زیادی برای انجام مطالعات در این زمینه صرف شد، استفاده از آی تی در صنعت بیمه بود، تاکید کرد: این موضوع می‌توانست یک تحول اساسی در صنعت بیمه ایجاد کند، مخصوصا استفاده از کلان داده‌ها در صنعت بیمه که تاثیر فوق العاده‌ای در گسترش بیمه و کاهش هزینه‌ها خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه روابط بین الملل ما تلاش کردیم که ارتباطات خود را با شرکت‌های معتبر بیمه بین المللی گسترش دهیم و کنفرانس‌هایی به همین منظوربرگزارشد و در واقع تلاش کردیم که دانش جدید صنعت بیمه را به داخل کشور انتقال دهیم.

اولیا،گفت: چنین گفته می‌شود هدف از دوره جدید، تحول خواهی است لیکن امیدوارم که این موضوع موجب ایجاد صف بندی در صنعت بیمه نشود. به هرحال صحبت کردن آسان است و آینده مشخص می‌شود که عملکرد چگونه بوده است.

 

ارسال نظر