تخفیف حق‌بیمه منازل مسکونی استان‌ مرکزی در برابر حوادث تا پایان ماه ادامه‌ دارد

تخفیف حق‌بیمه منازل مسکونی استان‌ مرکزی در برابر حوادث تا پایان ماه ادامه‌ دارد

رییس شورای هماهنگی بیمه‌های استان مرکزی گفت: تخفیف ۵۰ درصدی بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی در این استان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در بین مردم اعمال شده است.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، جاسب ملکی بیان کرد: تخفیف حق بیمه منازل مسکونی استان‌ مرکزی در برابر حوادث آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار از ابتدای آذر ماه آغاز  شده است و تا پایان این ماه ادامه‌ می‌یابد و تلاش بر این است که اهمیت چتر بیمه‌ای در مواقع بحران برای مردم استان جا بیفتد.

وی ادامه داد: بیمه منازل مسکونی استان مرکزی در برابر ۳۲ حادثه از جمله زلزله، سیل، ترکیدگی لوله آب، بیمه مسئولیت در برابر همسایگان، عوارض ناشی از بارش برف و باران نیز در راستای ترویج فرهنگ بیمه در استان با ۲۰ درصد تخفیف توسط شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌شود.

رییس شورای هماهنگی بیمه های استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۲۰ شرکت بیمه‌گر با ۳۳ شعبه در این استان فعال است که وظیفه خدمت‌رسانی در راستای پیشگیری از خسارات احتمالی حوادث را  به مردم استان برعهده‌دارند.

ملکی یادآور شد: بیشترین شعب فعال بیمه‌ای استان مرکزی در شهرستان های اراک، ساوه و دلیجان متمرکز است و  مردم با مراجعه به شعب شرکت‌های بیمه در استان می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: تخفیف حق بیمه به منازل مسکونی در شهرستان‌های استان مرکزی بر اساس ارزش ساختمان، لوازم و ضریب های موجود اعمال‌می‌شود.

رییس شورای هماهنگی بیمه های استان مرکزی اظهارداشت: با توجه به پیش‌بینی‌ها و احتمال تداوم بارش‌های سال آبی گذشته در سال‌جاری، نیاز است برای پیشگیری و جلوگیری از بروز مشکل مردم نسبت به بیمه منازل مسکونی خود اقدام‌کنند.

۲۰ شرکت بیمه‌ای با ۳۳ شعبه به ارایه خدمت به مردم استان مرکزی اشتغال‌ دارند.

استان مرکزی واقع در قلب ایران با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی کشور شهرت دارد.

ارسال نظر