شناسه خبر : 8725

سرپرست بیمه ایران از کارگزاری بورس بیمه ایران بازدید کرد

سرپرست بیمه ایران از کارگزاری بورس بیمه ایران بازدید کرد

سرپرست بیمه ایران در ادامه بازدید از واحدهای اجرایی، بصورت سر زده از کارگزاری بورس بیمه ایران بازدید کرد.

به گزارش چابک آنلاین، در چهارمین روز از آذر سال جاری دکتر رضایی علاوه بر دیدار با اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارشناسان کارگزاری بورس بیمه ایران، از بخش‌های مختلف این کارگزاری دیدن کرد.

در این دیدار دوستانه، روند فعالیت و عملکرد کارگزاری بورس بیمه ایران از سوی دکتر رباطی، رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل کارگزاری به ایشان اعلام و به برنامه‌های آتی این کارگزاری نیز اشاره شد.

بر اساس این گزارش، سرپرست بیمه ایران پس از اطلاع از جایگاه و وضعیت کارگزاری بورس بیمه ایران در بین دیگر کارگزاری‌های این صنعت اظهار داشت: با توجه به آنکه کارگزاری بورس بیمه ایران طی مدت کوتاهی با ارتقاء بیش از 50 رتبه‌ای از رتبه 76 به رتبه 15 در بخش اوراق رسیده و در بین 25 کارگزاری برتر بازار سرمایه قرار دارد، حمایت خود را از این کارگزاری اعلام و پیشنهادهایی جهت بهبود و توسعه امور مطرح کرد.

سرپرست بیمه ایران افزود: در حال حاضر توجه بسیاری از اقشار جامعه به سرمایه‌گذاری در بخش بورس و بازار‌سرمایه جلب شده و این بازار جایگاه ویژه‌ای در بین دیگر صنایع اقتصادی پیدا کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به برنامه‌‌ها و استراتژی‌های آتی کارگزاری بورس بیمه ایران و پیشرفت چشمگیر این شرکت طی مدت کوتاه، بیمه ایران به عنوان سهامدار عمده، حمایت حداکثری خود را در راستای تحقق اهداف کارگزاری بورس بیمه ایران به عمل آورده تا جایی که شاهد قرار گرفتن رتبه این کارگزاری در بین 10 کارگزاری اول بازار سرمایه باشیم.

ارسال نظر