سود خالص بیمه پارسیان با وجود افزایش سرمایه رشدی چشمگیر داشت

سود خالص بیمه پارسیان با وجود افزایش سرمایه رشدی چشمگیر داشت

شرکت بیمه پارسیان در فعالیت نیمه اول سال جاری خود با وجود افزایش سرمایه ۳۳ درصدی موفق شد سود خالص را ۱۷ درصد افزایش و در پایان شهریور ۹۸ مبلغ ۱۶۱ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در دوره یاد شده؛ حق بیمه صادره از سوی این شرکت با رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته مواجه شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، بیمه پارسیان گزارش عملکرد 6 ماهه منتهی به شهریور 98 مبلغ سرمایه را 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرده است  واین شرکت در دوره 1 ماهه منتهی به مهر 98 از محل  صدور بیمه نامه درآمد داشته و با کسر مبلغ خسارت پرداختی ، تراز مثبت 62 درصدی داشته است.

گفتنی است چندی پیش با ارسال تأییدیه بیمه مرکزی سطح توانگری مالی این شرکت همچنان در سطح اول صنعت بیمه باقی ماند و حتی عدد توانگری مالی خودرا نیز به 120 افزایش داد. این در حالی است که نسبت توانگری مالی بیمه پارسیان در سالهای اخیر همواره در سطح اول توانگری مالی قرار داشته است.

لازم به ذکر است که سبد پرتفوی مناسب، رشد فروش و مدیریت ریسک حرفه ای از جمله مواردی هستند که این شرکت همواره سعی کرده در فعالیت بیمه گری خود رعایت کند تا همچنان به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ کند.

همچنین در ماه جاری با ارسال تاییدیه مدیرکل و رییس اداره پذیرش موسسات بیمه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، بیمه پارسیان مجدداً مجوز اتکایی قبولی از داخل را دریافت کرد.

بر اساس این تاییدیه که به استناد ضوابط اجرایی ماده 20 آیین نامه 5/40 مصوب شورای عالی بیمه و همچنین حسب بررسی های بعمل آمده صادر شده است؛ بیمه پارسیان از این پس مجوز قبولی اتکایی از داخل دارد و می تواند بازهم فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهد.

ارسال نظر