شناسه خبر : 8639

معاون باشگاه استقلال:

پوشش بیمه‌ای بازیکنان فوتبال پایین است

پوشش بیمه‌ای بازیکنان فوتبال پایین است

معاون باشگاه استقلال اظهار کرد: برای بیمه کردن بازیکنان حتی با یک شرکت خیلی جلو رفتیم ولی تنگناهای مالی هرگونه ابتکار عمل را از مدیران می‌گیرد و باعث می‌شود به روزمرگی بیافتیم.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، کامران منزوی در پاسخ به این سئوال که چرا بازیکنان فوتبال بیمه نمی شوند؟ تاکید کرد: بیمه هستند ولی پوشش بیمه ای پایین است.

وی افزود: بازیکن تا کارت بیمه نداشته باشد نمی تواند بازی کند. پوشش بیمه ای عدد قابل توجهی نیست. باشگاه دغدغه دارد که ستاره هایش را بیمه کند ولی این مسائل، بحث بودجه ای است.

معاون باشگاه استقلال در ادامه با بیان اینکه اولین کاری که در استقلال دنبال کرده، بحث بیمه و حفظ سرمایه ها و بازیکنان بوده است، یادآور شد: رقم بیمه کل تیم به اندازه رقم قرارداد دو بازیکن گران قیمت می شود. اینها اصول است و باید اجرا شود ولی موانع مالی باعث می شود نتوانیم به این سمت برویم. حق بیمه هنوز جا نیفتاده است. برای بیمه کردن بازیکنان حتی با یک شرکت خیلی جلو رفتیم ولی تنگناهای مالی هرگونه ابتکار عمل را از مدیران می گیرد و باعث می شود به روزمرگی بیافتیم. تازگی ها پدیده نامیمون اعتصاب هم راه افتاده است.

 

 

ارسال نظر