شناسه خبر : 8593

تعداد بیمه شدگان ورزش همگانی در رده دوم قرار گرفته است

تعداد بیمه شدگان ورزش همگانی در رده دوم قرار گرفته است

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۲۰ همایش پیاده روی خانواده در این استان برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، "محمد علی رهامی" اظهار کرد: ورزش همگانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بین مردم جایگاه خوبی پیدا کرده و مردم از آن استقبال خوبی داشتند.

وی بیان کرد: تلاش کردیم تا ورزش همگانی را در صبح گاهی و عصر گاهی در استان توسعه دهیم تا افراد بیشتری در جامعه در این راستا پوشش داده شوند.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهترین و ارزانترین ورزش ها، ورزش های همگانی به ویژه پیاده روی است.

رهامی عنوان کرد: سیاست و شعار ما این است که اگر شخصی سه جلسه در هفته و هر بار به مدت نیم تا یک ساعت ورزش همگانی را پیگیری کند کمتر به سمت پزشک و دارو خواهد رفت.

وی ادامه داد: جایگاه ها و ایستگاه‌هایی را که از طریق شبکه رادیو و تلویزیون در استان روزانه معرفی می شود در این راستا فعال هستند.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حدود ۴۸ ایستگاه ورزش پیاده روی در این استان وجود دارد که ما آنها را از طریق مطبوعات معرفی می کنیم و مردم نیز از آنها استقبال خوبی کردند.

رهامی بیان کرد: شعار ما "مادران خیمه گاه ورزش هستند" که این باعث می شود اگر مادری به سمت ورزش برود دیگر افراد خانواده نیز به این سمت تشویق شوند.

وی افزود: هیئت های ورزش های همگانی استان در چند سال اخیر در بین دیگر هیئت ها در استان و کشور از جایگاه خوبی برخوردار شده است.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۲۰ همایش خانواده و بیش از ۳۵۰ مسابقات ورزشی را در بین اقشار مختلف جامعه در استان برگزار کردیم.

رهامی اضافه کرد: در سال گذشته تعداد بیمه شدگان ورزش همگانی در استان بالا بوده و بعد از هیئت فوتبال در رده دوم قرار گرفته است.

وی گفت: اکثر مردم گمان می کنند که ورزش را باید اداره ورزش به تنهایی متصدی آن شده و آن را اجرا کند در حالی که ورزش های همگانی نیاز به ههکاری نهادها و ارگان ها و مردم دارد.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهردارای ها می توانند بیشترین کمک را در راستای ترویج ورزش های همگانی انجام دهند و انتظار می رود که شهرداری ها در توسعه ورزش های همگانی درصدی از درآمد خود را به فرهنگ و سلامتی شهروندان اختصاص دهند.

رهامی عنوان کرد: شهرداران بحث توسعه ورزش های همگانی را در برنامه کار خود قرار داده و با ما همکاری بیشتری را انجام دهند.

وی بیان کرد: با شهرداری ها تفاهم نامه ای را داریم تا در شهرهای بزرگ استان اعم از یاسوج، گچساران و دهدشت بیبشتر همکاری کنند.

 

ارسال نظر