شناسه خبر : 8552

بیمه مربیان آموزشگاه‌های رانندگی تهران خویش‌فرما است

بیمه مربیان آموزشگاه‌های رانندگی تهران خویش‌فرما است

مربیان آموزشگاه‌های رانندگی خواستار نقش‌آفرینی در تعیین نرخ هر ساعت کار و همچنین اعطای تسهیلاتی در زمینه بیمه هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، حسین وحدانی فر (رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران) عنوان کرد: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی برای یک ساعت آموزش ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان دستمزد می‌گیرند. در بسیاری موارد آنها نمی‌توانند روزانه حتی چهار ساعت در یک روز کار کنند و در برخی روز‌ها هم به‌طور کامل بیکار هستند. نرخ هر ساعت آموزش بدون هیچ‌گونه نظرخواهی و مداخله مربیان تعیین شده و ما خواستار این هستیم که در تعیین این نرخ نقش‌آفرینی داشته باشیم.

او همچنین به بحث بیمه مربیان آموزشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در زمینه بیمه خویش‌فرما هستند و باید حق بیمه را به طور کامل پرداخت کنند، این در حالی است که ما یک صنف مستقل محسوب می‌شویم و نباید برای بیمه ما را به آموزشگاه‌داران حواله دهند.

رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران تصریح کرد: خواستار این هستیم که برای مربیان آموزشگاه‌های رانندگی نیز مانند رانندگان تاکسی تسهیلاتی قائل شده و آنها حق بیمه کمتری پرداخت کنند.

به گفته او، در تهران حدود سه هزار مربی و در کل کشور ۲۰ تا ۲۵ هزار مربی در آموزشگاه‌های رانندگی فعالند.

 

  • مهدی

    واقعا مامربیان رانندگی هیچ ارزشی نداریم راننده اسنپ و تاکسی و آژانس هم بیمه دارن هم سهمیه بنزین ولی مربی بدون هیچ بیمه و پشتوانه ازکارگر روز مزد هم بدتریم

ارسال نظر