شناسه خبر : 8504

اعضای اتحادیه تلفن همراه از بیمه نامه عمر استقبال می‌کنند

اعضای اتحادیه تلفن همراه از بیمه نامه عمر استقبال می‌کنند

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم جانبی شهرستان تهران اعلام کرد: اعضای صنف متبوع وی تحت پوشش بیمه تکمیل درمان بیمه البرز قراردارند و از عملکرد این شرکت بیمه‌ای رضایت دارند.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، احمد عادل خواه در گفت و گو با چابک آنلاین ضمن بیان اینکه اعضای اتحادیه از عملکرد شرکت بیمه البرز در زمینه بیمه نامه تکمیل درمان رضایت دارند گفت: اعضای اتحادیه بیمه نامه های دیگرمانند بیمه نامه آتش سوزی، شخص ثالث و عمر را هم از شرکت بیمه البرز می گیرند.

وی ادامه داد: اعضای اتحادیه در حدود هشت سال است که تحت پوشش بیمه نامه تکمیل درمان شرکت بیمه البرز قرار دارند وازعملکرد این شرکت بیمه ای رضایت دارند و بیمه نامه عمر هم توسط اعضا مورد استقبال قرار گرفته است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تلفن همراه ولوازم جانبی شهرستان تهران بیان کرد: اگر بتوان زیان کالاها را تحت پوشش بیمه قرارداد بسیارخوب می شود زیرا بسیاری از اشخاص دچار زیان می شوند که به ورشکستگی می رسد با پرداخت ماهانه مبالغی می توان بیمه نامه ای را گرفت که در زمان ورشکستگی به آنها کمک کند و این بیمه نامه توسط تمام اصناف مورد استقبال قرار می گیرد.

عادل خواه اظهارکرد: تعدا اعضای صنف تلفن همراه در حدود هفت هزار نفر است که در حدود 300 نفر تحت پوشش بیمه نامه تکمیل درمان قراردارند.

 

ارسال نظر