شناسه خبر : 8421

اختصاصی چابک آنلاین، دبیرکل جمعیت بیمه امارات متحده عربی:

صنعت بیمه از طریق گوشی تلفن همراه بیمه نامه های بیشتری خواهد فروخت

صنعت بیمه از طریق گوشی تلفن همراه بیمه نامه های بیشتری خواهد فروخت

رسانه‌های عرب زبان از برگزاری سمینار «بازاریابی بیمه در عصر ارتباطات الکترونیکی» در امارت دبی در کشور امارات متحده عربی خبر دادند.

به گزارش چابک آنلاین؛ سمینار «بازاریابی بیمه در عصر ارتباطات الکترونیکی» زیر نظر "جمعیت بیمه امارات" با همکاری "موسسه حقوقی کلاید و شرکاء" برگزار شد و در آن تعدادی از کارشناسان، فعالان و مدیران شرکت های مختلف بیمه ای داخلی و خارجی حضور داشتند.

"فرید لطفی" دبیر کل جمعیت بیمه امارات متحده عربی در حاشیه این سمینار گفت: اکنون دیگر بر همگان روشن شده که حضور شرکت های بیمه ای در فضای مجازی باید بیش از پیش باشد وتا به دیگر حوزه ها هم گسترش یابد.

وی افزود: شرکت های بیمه ای موظف هستند که خود را در این زمینه به روز کنند و حتی المقدور بخش زیادی از بیمه نامه های خود را از طریق الکترونیکی و فضای مجازی به فروش برسانند.

 لطفی گفت: امروزه گوشی های موبایل بخش اعظمی از زندگی  مردم را فرا گرفته و صنعت بیمه نیز باید از این طریق با مردم ارتباط برقرار کرده و بیمه نامه های بیشتری به فروش برساند.

دبیر کل جمعیت بیمه امارات متحده عربی ادامه داد: تعامل با مشتری از طریق اینترنت فواید بسیار زیادی دارد که صرفه جویی در وقت، کاهش رفت و آمد و کاهش هزینه ها از جمله فواید آن است.

از سوی دیگر "عصام المسلمانی" رئیس کمیته فنی بیمه خودرو در جمعیت بیمه امارات  هم گفت: بیشتر حوزه ای که شرکت های بیمه در آن درگیر بروکراسی هستند، بیمه خودرو است.

به گفته وی، اگر شرکت های بیمه ای، بیمه خودرو را الکترونیکی کنند، حجم بسیار زیادی از این بروکراسی حذف خواهد شد و هم به نفع شرکت های بیمه ای خواهد بود و هم به نفع افراد بیمه شونده.

"عصام المسلمانی" که مدیر بخش بین الملل شرکت بیمه "اکسا" هم هست، افزود: علاوه بر بیمه خودرو، اگر بیمه درمان و بیمه سفر هم از طریق الکترونیکی انجام گیرد، باعث تسهیل در امور زیادی خواهد شد هم بیمه شونده و هم بیمه کننده، سود زیادی خواهند دید.

 

فواد پورعبادی

ارسال نظر