شناسه خبر : 8355

بدهی ۱۷ میلیاردی بیمه‌ها، حیات بیمارستان خیریه یزد را تهدید می‌کند

بدهی ۱۷ میلیاردی بیمه‌ها، حیات بیمارستان خیریه یزد را تهدید می‌کند

رئیس بیمارستان گودرز با اشاره به طلب ۱۷ میلیارد تومانی بیمارستان گودرز از بیمه ها و سازمان‌های طرف قرارداد گفت: تعویق در این پرداخت‌ها، حیات این بیمارستان خیریه را تهدید می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، مرضیه فیصل امروز در نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد به مناسبت دهه وقف اظهار داشت: بیمارستان گودرز ۷۰ سال قدمت دارد و توسط خیران زرتشتی وقف شده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان یک بیمارستان جنرال و دارای بخش های مختلف است، افزود: بیمارستان گودرز اولین بیمارستان غیردولتی است که بخش اعصاب و روان همچنین بخش دیالیز دارد زیرا بخش دیالیز از بخش های زیانده است و بیمارستانهای خصوصی فاقد این بخش هستند اما در بیمارستان گودرز پا به پای بیمارستانهای دولتی کار دیالیز انجام داده به نحوی که ماهانه ۶۰۰ دیالیز در این بیمارستان انجام می شود.

فیصل با اشاره به تجهیزات خوب این بیمارستان که اغلب توسط خیران تامین شده است، عنوان کرد: بخش های NICU و ICU تجهیزات به روز دارند و خدماتی با کیفیت بالا ارائه می دهند.

وی با اشاره به مشکلات این بیمارستان بیان کرد: بیمارستان گودرز به دلیل شرایط خاص اقتصادی با کمبود نقدینگی مواجه است که به همین منظور ناچار به توقف پروژه های عمرانی بیمارستان شدیم.

رئیس بیمارستان خیریه گودرز ادامه داد: پزشکان این بیمارستان ۱۴ ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و میزان طلب آنها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است اما با علاقه در حال مداوای بیماران هستند.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان اعتبار دولتی ندارد و خیران آن را اداره می کنند، افزود: این بیمارستان اکنون ۱۷ میلیارد تومان از بیمه ها و سازمانهای طرف قرارداد با بیمارستان مطالبه دارد که تعویق در پرداخت این بدهی، حیات بیمارستان را تهدید می کند.

ارسال نظر