شناسه خبر : 8304

مردم گیلان رغبتی به خرید بیمه نامه‌های عمر و پس‌انداز ندارند!

مردم گیلان رغبتی به خرید بیمه نامه‌های عمر و پس‌انداز ندارند!

رئیس شعبه شرکت بیمه امید در شهرستان بندرانزلی، رقابت‌های ناسالم در بین شرکت‌های بیمه‌ای و عدم نظارت استانی بیمه مرکزی را از مهمترین چالش‌های پیش روی صنعت بیمه در این شهرستان دانست.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، ارسلان مرادی پور در گفت‌وگو با چابک آنلاین گفت: رقابت‌های ناسالم در بین شرکت‌های بیمه‌ای و عدم نظارت استانی بیمه مرکزی و سرگردانی بیمه‌گران و بیمه گزاران از چالش‌های مهم صنعت بیمه در حال حاضر است.
وی، مدعی شده که برخی از آئین نامه ها موجب گمراهی مردم می شود زیرا فکر می‌کنند که شرکت‌های بیمه ای تحت هر شرایطی خسارت پرداخت می کنند، به عنوان نمونه بسیاری از موتورسواران نمی‌دانند که اگر گواهینامه نداشته باشند با وجود داشتن بیمه نامه، خسارتی به آنها پرداخت نمی‌شود.
رئیس شعبه شرکت بیمه امید در شهرستان بندرانزلی بیان کرد: تمایل مردم در استان گیلان بعد از بیمه نامه‌های اجباری به سمت بیمه نامه های تکمیل درمان است .
وی افزود: تمایل اشخاص با توجه به کاهش ارزش ریالی به بیمه نامه های عمر و پس انداز بسیار کاهش یافته است ودر حال حاضر دراستان گیلان رغبت چندانی به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز وجود ندارد.!

 

ارسال نظر