شناسه خبر : 8146

بیمه از چالش‌های عمده بیماران اعصاب و روان است

بیمه از چالش‌های عمده بیماران اعصاب و روان است

معاون بهداشت وزیر بهداشت، گفت: همچنان بیمه یکی از چالش‌های عمده است، البته در حال حاضر برخی خدمات دارای پوشش بیمه‌ای هستند اما، باید به سمت پوشش بیشتر خدمات درمانی بیماران اعصاب و روان حرکت کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا رئیسی افزود: یکی از نکات مهم در نقش بهبود بیماران اعصاب و روان نقش پرستاری و مراقبت در منزل است که می‌تواند منجر به افزایش آرامش بیمار و کاهش هزینه‌ اطرافیان شود.

رییسی در ادامه در خصوص آخرین اخبار روستای چنار محمودی، اظهار کرد: یقین داریم عده‌ای معاند قصد ایجاد فضای مسموم و جنجال در کشور را دارند. تقریبا دو هفته است که سرخط خبرهای رسانه‌های خارجی موضوع لردگان است، این در حالی است که در کشورهای خودشان موضوع ایدز، انگ‌زدایی شده است و به همین دلیل تا این حد موضوع روز جامعه نیست.

وی افزود: در تمام استان‌ها مراحل بیماریابی و روند درمانی در حال اجراست. حدود ۳۹ هزار نفر فرد مبتلا به ایدز در کشور وجود دارد که هیچ‌ فرد غیر متخصصی از آمار استان به استان و شهر به شهر آنها مطلع نیست؛ اما این موضوع در خصوص لردگان صدق نکرد و همین نشان می‌دهد عده‌ای به دنبال خدشه‌دار کردن وجهه قوم غیور لر در این سرزمین هستند.

 

ارسال نظر