شناسه خبر : 8021

صندوق اعتباری هنر ۲۷ هزار هنرمند را بیمه تکمیلی کرد

صندوق اعتباری هنر 27 هزار هنرمند را بیمه تکمیلی کرد

معاون صندوق اعتباری هنر گفت: ۴۲ هزار هنرمند در سطح کشور از طریق صندوق اعتباری هنر برای استفاده از بیمه تامین اجتماعی معرفی شده و از خدمات آن بهره‌مند هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، منصور وحیدی‌فر اظهار داشت: 42 هزار هنرمند در سطح کشور از طریق صندوق اعتباری هنر برای استفاده از بیمه تامین اجتماعی معرفی شده و از خدمات آن بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته نیز بالغ بر 27 هزار نفر از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شده‌اند.

وحیدی‌فر با اشاره به استفاده هنرمندان از تسهیلات رفاهی و پرداخت وام به اعضای صندوق گفت: دو هزار نفر از تسهیلات این صندوق استفاده کرده‌اند.

معاون صندوق اعتباری هنر افزود: در سفر به 16 استان و 200 شهرستان پنج هزار هنرمند جدید شناسایی کردیم که با برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از خدمات صندوق اعتباری هنر برخوردار شوند.

وی با اشاره به آمار بیمه شدگان در استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 217 نفر از هنرمندان استان اردبیل در رشته‌های مختلف عضو صندوق شده‌اند و بیش از 700 نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

وحیدی‌فر از ادامه سفرهای حمایتی به سایر استان‌ها و تحت پوشش قرار دادن افراد ذی‌صلاح خبر داد و افزود: بعضی از هنرمندان به واسطه بالا رفتن هزینه بیمه تامین اجتماعی از آن بهره مند نبودند اما مصمم هستیم در سال 99 درصد بیشتری از حق بیمه را دولت تقبل کند.

معاون صندوق اعتباری هنر آدرس صندوق اعتباری را http://www.honarcredit.ir عنوان کرد و گفت: با مراجعه به این آدرس هنرمندان می‌توانند از شرایط و نحوه عضویت و مزایای آن اطلاع کافی بگیرند و از طریق همین سایت هم ثبت‌نام کنند.

 

ارسال نظر