شناسه خبر : 7934

سهام شرکت بیمه امید در بازار سرمایه عرضه می‌شود/ ۱۶ شرکت بیمه‌ای در جزیره کیش شعبه دارند

سهام شرکت بیمه امید در بازار سرمایه عرضه می‌شود/  16 شرکت بیمه‌ای در جزیره کیش شعبه دارند

مدیرعامل شرکت بیمه امید اعلام کرد: سهام شرکت بیمه امید به زودی در بازار سرمایه عرضه می‌شود و سهامداران شرکت به دنبال مجوز فعالیت این شرکت بیمه‌ای در سرزمین اصلی هستند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، علی اکبر اکرامی در گفت‌وگو با چابک آنلاین در خصوص به تعویق افتادن عرضه سهام شرکت بیمه امید در بازار سرمایه گفت: نظر سهامداران اینگونه بود که شرکت در ابتدا وارد سرزمین اصلی شود تا سهم آن جذابیت بیشتری برای مشتریان بازار داشته باشد.

وی افزود: اما تمامی سهامداران باید موافقت می‌کردند و به دلیل اینکه پروسه انتقال به سرزمین اصلی طولانی می‌شد در سال جاری کارهای مقدماتی تغییر اساسنامه شرکت را انجام و تبدیل به سهامی عام می‌شود.

مدیر عامل شرکت بیمه امید بیان کرد: طبق برنامه پیش بینی شده در سال جاری کارهای مطالعاتی و تغییراساسنامه و مجمع فوق العاده شرکت برای ورود به بازار فرابورس برگزار می‌شود.

اکرامی عنوان کرد: در مرحله بعدی به دنبال مجوز فعالیت شرکت در سرزمین اصلی خواهیم بود زیرا درحال حاضر شرکت‌های سرزمین اصلی مجاز به فعالیت در مناطق آزاد هستند اما شرکت‌های مناطق آزاد مجاز به فعالیت در سرزمین اصلی نیستند.

وی ادامه داد: با این شرایط ادامه فعالیت شرکت‌های مناطق آزاد بسیار سخت می‌شود درگذشته تنها 4 شرکت بیمه‌ای در جزیره کیش فعال بودند اما در حال حاضر 16 شرکت بیمه‌ای درجزیره کیش شعبه دارند.

مدیرعامل شرکت بیمه امید گفت: جزیره کیش درکل  900 کیلومتر مربع است با 30 هزارنفر جمعیت که 16 شرکت بیمه ای در آن فعال است درحالیکه از نظر اقتصادی رشد چندانی نداشته و باربری و صادرات واردات هم کاهش یافته است.

اکرامی تصریح کرد: با این شرایط سهم شرکت های مناطق آزاد از بازاربسیارکم می شود و این شرکت ها را باید به سرزمین اصلی منتقل کرد.

 

ارسال نظر