۹۰ درصد فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه از بیمه آتش‌سوزی استفاده نمی‌کنند

90 درصد فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه از بیمه آتش‌سوزی استفاده نمی‌کنند

یک عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران اظهار کرد که اعضای صنف متبوع وی به بیمه‌نامه‌هایی مانند بیمه آتش‌سوزی نیاز دارند اما کمتر از ۱۰ درصد فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه از این بیمه نامه استفاده می‌کنند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، حجت دهقانی در گفت‌وگو با چابک آنلاین، با تاکید بر ضرورت تهیه بیمه آتش سوزی برای فروشگاه های موتورسیکلت، گفت: بسیاری از فروشندگان بابت موتورسیکلت هایی که در انبارهای ها آنها نگهداری می شود بدهکار بوده و چک پرداخت می کنند و در صورت بروز حادثه با خسارت های زیادی مواجه می شوند.

وی،گفت: برخی از شرکت های بیمه قراردادهایی را امضا کرده اند  که در زمینه آن موفق عمل نکرده اند و این موضوع نیز سبب سلب اعتماد عمومی شده است.

عضوهیات مدیره اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران، افزود: برخی از شرکت های بیمه در بستن قرارداد بند و تبصره های زیادی در بیمه نامه قرار می دهند و یا یک شرایطی را پیش روی بیمه گذار می گذارند که در زمان بروز خسارت نمی توان به درستی از بیمه نامه استفاده کرد.

دهقانی مدعی شد: عملکرد برخی از شرکت های بیمه سبب از بین رفتن اعتماد عمومی به بیمه ها شده است

وی، با بیان اینکه تمام موتورسیکلت ها به هنگام فروش بیمه اجباری می شوند، گفت: نرخ و پوشش های ارائه شده از سوی شرکت های بیمه متفاوت بوده اما هنگام خرید باید دقت کرد که کدام یک در پرداخت خسارت و عمل به تعهدات قوی تر عمل می کنند.

دهقانی اذعان داشت: در صورتی که هیات مدیره اتحادیه، موضوع بیمه تکمیل درمان اعضا را به تصویب برساند برای بیمه درمان اعضا اقدام خواهیم کرد.

در حال حاضر اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران دارای 1300 عضو دارای پروانه کسب است

  • شیرازی

    چرا باید بیمه آتش سوزی استفتده کنن توضیح بدید لطفا؟

ارسال نظر