شناسه خبر : 7901

۳۰ میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد سمنان هزینه شد

۳۰ میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد سمنان هزینه شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای درمان مددجویان این نهاد در نیمه نخست سال ۹۸ هزینه شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سیده فاطمه تقوی اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۷۵۰ خدمت درمانی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در ۶ ماه نخست امسال ارائه شد.

وی بیان کرد: این خدمات باهدف بهبود و تداوم سلامتی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اجرایی شد.

معاون کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: ۳۷ مرکز درمانی و بیمارستانی با این نهاد طرف قرارداد است و بیمه‌شدگان می‌توانند با رعایت سیستم ارجاع پزشک خانواده از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه بیمه مکمل درمان که در واقع وجه تمایز بارز بیمه کمیته امداد با سایر سازمان‌های بیمه‌گر است، تصریح کرد: مددجویان از مزایایی مانند دریافت مبالغ مربوط به تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، هزینه‌های داروهای غیر بیمه‌ای، خدمات دندانپزشکی، عصا، عینک، ویلچر، ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌های مرتبط با بیماری که مشمول قوانین بیمه نیست، بهره‌مند شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: در سرفصل بیمه تکمیلی مددجویان بابت ۱۸ هزار خدمات، ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بیش از ۳۱ هزار نفر معادل حدود چهار درصد از جمعیت ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان زیر پوشش کمیته امداد هستند، از این تعداد هشت هزار و ۶۰۰ خانوار در قالب ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.

 

ارسال نظر