شناسه خبر : 7898

فروش بیمه‌نامه در یزد به صورت قسطی و با چک انجام می‌شود

فروش بیمه‌نامه در یزد به صورت قسطی و با چک انجام می‌شود

رئیس شعبه شرکت بیمه آرمان دراستان یزد، بزرگترین مشکل شرکت‌های بیمه‌ای را رقابت‌های ناسالم دانست و یکی از معضلات بزرگ بیمه‌گران در استان یزد را نسیه فروشی عنوان کرد.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، علی دانشمند درگفت‌وگو با چابک آنلاین بزرگترین چالشی را که در حال حاضر بیمه‌گران در استان یزد با آن درگیر هستند را در نسیه فروشی دانست و گفت: در یزد همه چیز به صورت قسطی و با چک انجام می‌شود و در بعضی از موارد هم برای وصول چک مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: مشکل دیگری که وجود دارد رقابت‌های ناسالم بین شرکت‌های بیمه‌ای است و حق بیمه‌ها فنی نبوده و به صورت رقابتی هستند و این نرخ شکنی‌ها مشکلات زیادی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده است.

رئیس شعبه شرکت بیمه آرمان در استان یزد بیان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ صنعت بیمه در استان یزد 2.3 درصد است که با 2.5 درصد در سطح کشور فاصله چندانی ندارد.

دانشمند از تمایل بسیار مردم استان یزد به خرید بیمه نامه‌های عمر گفت و افزود: اگرشخصی به صورت درست بازاریابی کند و طرح‌های خودرا به صورت درست ارائه دهد می‌تواند در بخش بیمه نامه‌های عمر به فروش خوبی برسد.

وی اظهار کرد که به دلیل بالا رفتن تعرفه های درمان اشخاص بسیاری برای خرید بیمه نامه تکمیل درمان انفرادی به شعبه مراجعه می کنند اما به دلیل اینکه ضریب خسارت بیمه نامه درمان برای شرکت‌های بیمه‌ای بالاست شرکت‌ها تمایلی به فروش بیمه نامه تکمیل درمان انفرادی ندارند.

رئیس شعبه شرکت بیمه آرمان در استان یزد عنوان کرد: در شرایط کنونی و باتوجه به نیاز و تمایل اشخاص به بیمه نامه‌های تکمیل درمان انفرادی، شرکت‌های بیمه‌ای می توانند با طراحی یک نوع محصول که منافع شرکت‌های بیمه هم در آن دیده شود در این بخش به فروش خوبی برسند .

 

ارسال نظر