شناسه خبر : 7827

کارگران ساختمانی تا فردا برای ثبت نام در سامانه رفاهی مهلت دارند

کارگران ساختمانی تا فردا برای ثبت نام در سامانه رفاهی مهلت دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: کارگران ساختمانی که دارای وضعیت فعال در سیستم بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی هستند ولی در سامانه رفاهی کارگران ساختمانی ثبت‌نام نکرده‌اند، فقط تا فردا /یکشنبه/ برای مراجعه و نام‌نویسی در این سامانه مهلت دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، رضا نقی‌زاده افزود: در صورتی که کارگران ساختمانی تا فردا در سامانه رفاهی ثبت‌نام نکنند، نسبت به مختومه‌کردن وضعیت بیمه‌ای آنان اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: این گروه برای جلوگیری از اختلال در بیمه‌پردازی باید در اسرع وقت به‌صورت اینترنتی به نشانی www.samanehrefah.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: کارگران ساختمانی علاوه بر آن باید پس از نام‌نویسی، مراتب را به واحد ثبت‌نام و حساب‌های انفرادی شعبه محل بیمه‌پردازی خود اطلاع دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: کارگران ساختمانی برای استفاده از مزایای قانونی، باید در یکی از مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان اشتغال عملی داشته باشند و ارائه کارت مهارت معتبر همان شغل از سازمان فنی حرفه‌ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ثبت‌نام در سامانه رفاهی کارگران ساختمانی الزامی است.

طبق مصوبه کارگروه رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، ثبت‌نام همه کارگران ساختمانی اعم از بیمه شده و بیمه نشده در این سامانه الزامی است.

  • سید پیام اعرابی

    سلام خیلی از کارگران ساختمانی هنوز نتوانستند نام نویسی رفایی انجام دهند شما باید برای جاماندگان یه زمان مشخص کنید
    خودتان در رسانه‌ها زمان ۳۰ اسفند اطلاع گذاشتید ولی دوباره این زمان کم کردید این مشکل بزرگی برای ما کارگران گرفتار حتمآ رسیدگی کنید

  • رمضان علی مرادی یوسف ابدی

    تمدید دوباره

ارسال نظر