شناسه خبر : 7817

شرکت‌های بیمه‌ای هنگام پرداخت خسارت به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

شرکت‌های بیمه‌ای هنگام  پرداخت خسارت به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

مدیرعامل شرکت فولادگران ابتکارنوین ایرانیان، ازعملکرد شرکت‌های بیمه‌ای در زمینه بیمه تکمیل درمان اظهار نارضایتی کرد و تنها بیمه نامه مورد استفاده در شرکت متبوع خود را بیمه نامه مسئولیت مدنی کارفرما عنوان کرد.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، علی یزدانی در گفت‌وگو با چابک آنلاین گفت: تنها بیمه نامه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد بیمه نامه مسئولیت مدنی کارفرما بوده زیرا شرکت‌های بیمه‌ای ورودی خوبی دارند اما خروجی خوبی ندارند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت‌های بیمه‌ای درهنگام معرفی شرکت خود مواردی را معرفی می‌کنند اما در هنگام پرداخت خسارت با مطرح کردن انواع دلایل به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت فولادگران ابتکارنوین ایرانیان بیان کرد: هیچگونه رضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی نداریم زیرا به نسبت پولی که دریافت می‌کند اصلا خدماتی ارائه نمی‌دهد.

یزدانی یکی از دلایل عدم رغبت شرکت‌های بیمه‌ای برای ورود به بخش صنعت را حوادث ناشی از کار دانست و گفت: کار بدون حادثه وجود ندارد حتی اگر همه نکات ایمنی رعایت شود بازحادثه رخ می‌دهد.

مدیرعامل شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان گفت: بامقصر اعلام شدن کارفرما شرکت‌های بیمه‌ای باید خسارت پرداخت کنند و این فشاری است که به شرکت‌های بیمه‌ای وارد می‌شود.

یزدانی تصریح کرد: در سال‌های گذشته با بیمه تعاون قرارداد همکاری داشتیم که از خدمات این شرکت بیمه‌ای رضایتی نداشتیم اما در حال حاضر با بیمه البرز قرار داد همکاری داریم که از عملکرد آنها راضی هستیم.

وی اظهارکرد: کارگران و کارمندان کارخانه تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرارندارند و به دلیل اینکه خیلی از مواردی که در لیست شرکت‌های بیمه‌ای برای تحت پوشش قرار گرفتن افراد وجود دارد برای یک کارگر ضرورتی ندارد.

مدیرعامل شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان عنوان کرد: مواردی هستند که ما به عنوان گزینه مطرح می کنیم که در لیست اضافه و مواردی حذف شود اما شرکت‌های بیمه‌ای حاضر به تغییر گزینه ها نیستند و یا اگر بپذیرند مبلغ بیمه نامه بسیار بالا می رود که پرداخت آن برای یک کارگرامکان پذیر نیست.

 

ارسال نظر