شناسه خبر : 7748

ویژه برگزاری انتخابات دبیر کل سندیکای بیمه‌گران(۱۳)

اعضای شورای عمومی بر روی گزینه خاص اجماع نکردند/ مصلحت صنعت بیمه مهمتر از روابط عاطفی و جلسات نهاراست!

اعضای شورای عمومی بر روی گزینه خاص اجماع نکردند/ مصلحت صنعت بیمه مهمتر از روابط عاطفی و جلسات نهاراست!

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا با تایید حضور خود در انتخابات سندیکای بیمه‌گران اظهار کرد که از نظر سوابق و ارتباطات، شخصی بالاتر از وی در بین نامزد‌ها وجود ندارد و فعالیت‌هایی که در حوزه مدیریت وزارتخانه‌های کلیدی داشته می‌تواند برای صنعت بیمه موثر واقع شود. انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران دوشنبه ۲۵ شهریورماه برگزار خواهد شد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "ابوذر ندیمی" در گفت‌وگو با چابک آنلاین، این مساله که اعضای سندیکای بیمه در خصوص دو گزینه از بین کاندیداها به اجماع رسیده‌‍اند را نادرست عنوان کرد و گفت: "هیچ اجماعی وجود ندارد و درلحظات آخر می‌توان به جمع‌بندی رسید."

وی، با اشاره به اینکه تصمیماتی که از قبل گرفته‌شوند صحیح نیست، ادامه داد: همه اهل خرد هستند و توانایی ها را ارزیابی می‌کنند و قضاوت آنها هنوز صورت نگرفته و به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

نامزد حضور در انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌‍‌گران، اذعان داشت که "درمسیر اجرای مسائل سندیکا ملاک‌هایی مانند تجربه، سوابق، نفوذ و نتیجه‌گیری ملاک بوده و سن و جنسیت فرع است."

ندیمی گفت که صنعت بیمه جایگاه واقعی خود را در اقتصاد ندارد و افزود: مهمترین مساله سندیکا مناسبات و تعاملات با دولت و مجلس، اصلاح قوانین و گرفتن حقوق شرکت‌ها و پیگیری همه خواسته‌ها در حوزه اقتصاد بیمه است.

وی تصریح کرد: در همه جای دنیا بازار بیمه، یک بازار تعیین کننده بین بازارهای پول و سرمایه است، اما در حال حاضر صنعت بیمه آن جایگاه را در کشور ندارد و در اصلاح قوانین مربوط به این موضوع تعلل‌های فراوان به چشم می‌خورد.

ندیمی با بیمه‌ای خواندن شخصیت خود گفت:"سالها در کمسیون اقتصاد مجلس و کمیته تخصصی بیمه مسئولیت داشته و تقریبا تمام اصلاحات قانونی این حوزه در دوره‌های ششم، هفتم و نهم مجلس که حضور داشته کلید خورده است."

ندیمی گفت که به دلیل سوابق وتعاملاتی که با همه دولت‌های پیشین و فعلی داشته می‌تواند برای صنعت بیمه موثر واقع شود.

وی گفت: در صورت حضور در سمت دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران می‌تواند بسیاری از خواسته‌های این صنعت را به اجرا بگذارد.

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا در پاسخ به این پرسش که" باتوجه به جایگاه شغلی فعلی که دارید علت اصلی حضور شما در انتخابات سندیکای بیمه‌گران چیست؟" ، گفت: حوزه اصلی فعالیت‌ام بانک و بیمه است و به دلیل توقع و گفتگوهایی که با بیمه‌گران داشته‌ام در انتخابات شرکت کرده‌ام.

وی افزود: امکاناتی که در بیمه خواهم داشت کمتر از موقعیت فعلی‌ام است اما زمانی که محدوده ملی و حوزه سیاست‌گذاری باشد از تجربه‌ای که دارم استفاده خواهم کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا تاکید کرد که "اعضای سندیکا در انتخاب دبیرکل تا زمانی که صحبت‌های همه کاندیداها را نشنیده‌اند تصمیمی نگیرند و به این نکته توجه کنند که مصلحت صنعت بیمه مهمتر از همه روابط عاطفی و جلسات نهاراست!

در حال حاضر سید محمد کریمی، مسعود حجاریان، پوریا احمد نجم آبادی، کمال الدین پیرموذن، ابوذر ندیمی، عباس شهریور، بهمن لامعی، نیما لطفی و عزیزاله مختاری در فهرست کاندیداهای حضور در انتخابات سندیکای بیمه گران ایران حضور دارند.

 

ارسال نظر