شناسه خبر : 7721

ویژه برگزاری انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه‌گران (۹)

انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه هیچ کار خاصی را انجام نداده/ انتصابات در صنعت بیمه کاملا سلیقه‌ای است!

انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه هیچ کار خاصی را انجام نداده/  انتصابات در صنعت بیمه کاملا سلیقه‌ای است!

نامزد انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران، عنوان کرد: عدم اتحاد بین شرکت‌های بیمه‌ای از مهمترین مشکلات صنعت بیمه بوده که سندیکای بیمه‌گران می‌تواند با ایجاد اتحاد استراتژیک بین شرکت‌ها و تعامل با دیگر سازمان‌ها و انجمن‌های مرتبط با صنعت بیمه این مشکلات را برطرف کند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، پوریا احمد نجم آبادی در گفت‌وگو با چابک آنلاین گفت: به فعالیت دلیل بیش از 4 سال در سمت دبیر کارگروه تخصصی بیمه‌های مسئولیت سندیکای بیمه‌گران و همچنین به عنوان نماینده سندیکا در کمیسیون تسهیلات گمرکی و تجارتی اتاق بازرگانی بین المللی به بسیاری از مشکلات سندیکا آگاه است.

وی، یکی از دلایل اصلی شرکت خود در انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران را ضرورت ایجاد اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های بیمه عنوان کرد و دلیل دیگر را هم افزایش هزینه‌های بیمه‌گری در کشور برشمرد.

مدیر بخش ریسک شرکت بیمه دانا افزود: شرکت بیمه یک بنگاه مالی و اقتصادی است و متاسفانه هزینه‌های بیمه‌گری در کشور به دلیل نداشتن دانش اکچوئری و سوء مدیریت در بخش‌هایی از صنعت رو به افزایش است و این موضوع سبب شده که سهامداران از جنبه‌های مختلف متضرر شوند.

نجم آبادی عنوان کرد: مهمترین مشکل سندیکا نداشتن تفکر سندیکایی است؛ سندیکا یعنی اتحاد و توجه به منافع مشترک و باید تفکر سندیکایی را ایجاد کرد و جایگاه سندیکا را در صنعت بیمه ارتقا داد.

وی ادامه داد: انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه سالانه مبلغ قابل توجهی را بابت حق عضویت از اعضا دریافت می‌کند و من خود عضو این انجمن هستم و در یکسال گذشته انجمن هیچگونه کار خاصی را انجام نداده و اگر انجمنی در صنعتی وجود دارد باید خود را فعال تر و پویاتر نشان دهد.

مدیربخش ریسک شرکت بیمه دانا اظهارکرد: سندیکا می تواند با بیمه مرکزی، سایر سازمانها و انجمن‌های مرتبط همانند انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه و اتاق‌های بازرگانی ارتباط گسترده‌تری داشته باشد و با تعاملات گسترده‌تر به نتایج بهتری دست یابد.

نجم آبادی گفت که با علم به اینکه نظر مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای بر روی دو گزینه خاص است در انتخابات شرکت کرده و این توانایی را درخود دیده و فکر می‌کنم که سوابق من در خصوص پیگیری موضوعات و حصول نتیجه مناسب تر از آن افراد باشد.

وی بیان کرد: درصنعتی که طی یک سال 15 مدیرعامل عوض می‌شود و انتصابات و انتخابات کاملا سلیقه‌ای است و لایه‌های میانی با انتصاب مدیرعامل جدید کاملا متلاشی می‌شوند بنابراین سلیقه‌ای عمل کردن در صنعت بیمه امری طبیعی است.

مدیر بخش ریسک شرکت بیمه دانا عنوان کرد: در همایش بیمه و توسعه در 13 آذر سال 1397 و روز بیمه، معاون اول رئیس جمهور ، وزیر اقتصاد حضور یافتند اما صنعت بیمه کوچکترین مطالبه و خواسته‌ای نداشت و تنها شاهد تقدیر رفقا از یکدیگر بودیم !.

 

ارسال نظر