شناسه خبر : 7717

ویژه برگزاری انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه‌گران (۸)

سندیکای بیمه‌گران ایران به حیاط خلوت افراد تبدیل شده است

سندیکای بیمه‌گران ایران به حیاط خلوت افراد تبدیل شده است

کاندیدای دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران هدف اصلی خود برای ثبت نام دراین سمت را همگرا کردن شرکت‌های بیمه باهم و ایجاد پویایی درسندیکای بیمه‌گران اعلام کرد.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، عباس شهریور در گفت‌وگو با چابک آنلاین گفت: سندیکا تاکنون نتواسته به شرح وظایف و جایگاهی که در صنعت بیمه دارد دسترسی پیدا کند و به حیاط خلوت یکسری افراد تبدیل شده است.

وی در خصوص عدم به کارگیری جوانان درسمت دبیر کلی سندیکای بیمه گران ایران گفت: در کل صنعت بیمه مدیر جوانی وجود ندارد اما در دو سال اخیر مدیران جوانی آمده‌اند و جوانگرایی در صنعت بیمه تاحدودی مطرح شده است.

شهریور ادامه داد: افرادی که سنی از آنها گذشته و تجربه زیادی دارند می‌توانند در اتاق فکر در کنار جوانان قرار گیرند و به جای نشستن درجایگاه تصمیم گیری در کنار جوانان قرار گیرند وآنها را در مسیر درست هدایت کنند.

این کاندیدای دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران عنوان کرد: در اساسنامه سندیکای بیمه گران آمده است که یکی از وظایف سندیکا بالابردن ضریب نفوذ بیمه در جامعه است اما سندیکا در این راستا هیچگونه اقدامی انجام نداده است.

شهریور گفت: مشکل عمده در صنعت بیمه واگرایی است و شرکت‌های بیمه به سمت واگرایی پیش می‌روند و  در یک کانونی مانند سندیکا شرکت‌های بیمه را باید همگرا کرد چون نتیجه واگرایی نرخ شکنی‌های غیرمتعارف است.

وی،افزود: منفعل عمل کردن شرکت‌های بیمه موجب شده تا اصطلاحی در جامعه رواج پیدا کند که شرکت‌های بیمه در زمان پول گرفتن خوب هستند اما در زمان پرداخت خسارت ضعیف عمل می کنند.!

 

ارسال نظر