شناسه خبر : 7712

وضعیت بیمه‌ای کارگران مختومه می‌شود

وضعیت بیمه‌ای کارگران مختومه می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران ساختمانی که دارای وضعیت بیمه‌ای فعال هستند اگر تا پایان شهریور در سامانه رفاهی ثبت‌نام نکنند، نسبت به مختومه شدن وضعیت بیمه‎‌ای آن‌ها اقدام می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، حفیظ‌الله فاضلی از ثبت‌نام کارگرانی که حق بیمه پرداخت می‌کنند در سامانه رفاهی خبرداد و گفت: این گروه برای جلوگیری از اختلال در بیمه‌پردازی باید در اسرع وقت به‌صورت اینترنتی در سامانه رفاهی ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارگران ساختمانی برای بهره‌مندی در یکی از مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان باید اشتغال عملی داشته باشند؛ ارائه کارت معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه رفاهی الزامی است.

وی تأکید کرد: کارگران ساختمانی که دارای وضعیت بیمه‌ای فعال هستند اگر تا پایان شهریور  در سامانه رفاهی ثبت‌نام نکنند، نسبت به مختومه شدن وضعیت بیمه‎‌ای آن‌ها اقدام می‌شود؛ طبق مصوبه کارگروه رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ثبت‌نام کارگران ساختمانی بیمه شده و بیمه نشده در این سامانه الزامی است.

 

ارسال نظر