شناسه خبر : 7614

رشد ۱۱ درصدی پرداخت خسارت بیمه‌ها در اردبیل

رشد 11 درصدی پرداخت خسارت بیمه‌ها در اردبیل

مدیر کل بیمه ایران گفت: بیمه ایران در جبران خسارت‌های وارده به مردم در ابعاد گوناگون موفق شده نیمی از این خسارت‌ها را پرداخت کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، اسماعیلی در گردهمایی مدیران روابط عمومی بیمه ایران منطقه سه کشور در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه تغییرات در سنوات گذشته بسیار کند بوده و امروز معادل 20 قرن گذشته تحولات و تغییرات در حال شکل‌گیری است به طوری که گفته شده ، از سال 2020 ، هر 70 روز دانش بشری دو برابر خواهد شد.
مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل افزود: روابط عمومی‌ها در این دنیای سریع تحولات باید جایگاه خود را ارتقا دهند تا بهبود ارائه خدمات با ارزیابی نقاط ضعف و قوت انجام شده و به نوعی چهره زیبای سازمان را به بیرون انتقال دهند. 
اسماعیلی بیان کرد: ما برای اینکه بتوانیم به عنوان تنها بیمه دولتی کشور در این عرصه رقابت دوام بیاوریم، باید در کنار همه مسئولیت‌ها، علم و هنر مردم‌مداری را نیز مراعات کنیم که در این زمینه نیز روابط عمومی‌ها نقش اساسی دارند. 
وی اضافه کرد: تصویرسازی مثبت از چهره سازمان از رسالت‌های روابط عمومی‌هاست و در حقیقت این مجموعه‌ها به عنوان سوپاپ اطمینان عمل کرده و تهدیدها و فرصت‌ها را به شکل صحیح و واقع‌بینانه به سازمان منتقل می‌کنند.
مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل ادامه داد: جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان مدیریت ریسک سازمان بسیار حساس و دقیق است و اکثر مدیران با بها دادن به حوزه روابط عمومی‌ها و فعالیت‌های فرهنگی سعی می‌کنند به ارتقای جایگاه سازمانی خود کمک کنند. 
اسماعیلی از روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها به عنوان امین مدیریت و کارکنان و در حقیقت کنترل کننده و کاهش دهنده آسیب‌های جانبی یاد کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید واقعیت‌ها را منتقل کنند تا به مرور این مشکلات و آسیب‌ها به حداقل رسیده و مسایل و موضوعات نیز به درستی رفع شود.
وی اظهار کرد: در طول مدت مدیریت بنده در اداره کل بیمه ایران استان اردبیل ، اجازه ندادم ریالی از حق مردم ضایع شده و همواره سعی می کنیم کفه ترازو را به نفع مردم بگیریم چرا که باور داریم رضایتمندی مشتری مهمتر از سود شرکت است.
مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر عملکرد مثبتی را در استان شاهد هستیم به طوری که بیمه ایران با بیش از هشت دهه سابقه کار توام با تجربه و مهارت در حوزه فروش بیمه‌نامه‌های مختلف، برای آحاد مردم خدمات کیفی‌تر و مطلوبی را ارائه می کند.
اسماعیلی ادامه داد: در 30 سال گذشته 800 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای فوت کرده‌اند و بیش از 7.5 میلیون نفر نیز معلول و مصدوم شده‌اند به طوری که بیمه ایران 50 درصد این ضرر و زیان و خسارت‌ها را به تنهایی جبران کرده است.
وی گفت: بیمه ایران تکیه گاه امن ملت ایران است و اگر خدای ناکرده این بیمه آسیبی ببیند جبران آن سخت و دشوار خواهد بود. 
اسماعیلی از این مجموعه به عنوان امانت‌دار حق مردم یاد کرد و افزود: سازمان‌هایی همچون بیمه ایران، باید در کنار مشکل‌شناسی، مشکل‌گشا نیز باشند تا گرهی از مشکلات مردم باز شود که دلیل کسب موفقیت‌های بیمه ایران نیز در همین موضوع است. 
وی ارائه خدمات سریع و با تدبیر به مردم همراه با تلاش و توانمندی را در سایه وحدت و همگرایی یادآور شد و تصریح کرد: ما حق نداریم با برخی بی‌تدبیری‌ها و کم‌تجربگی‌ها هزینه مازادی را به مردم تحمیل کنیم بلکه باید مردم ما بدون نقص و در فرصتی سریع خدمات شایسته و قابل قبولی را دریافت کنند.
مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل گفت: ضرورت دارد در کنار نوآوری و خلاقیت کار را با جان و دل انجام دهیم تا خروجی کار مطلوب و بی‌نظیر باشد.
اسماعیلی از تلاش و کوشش همکاران بیمه ایران استان اردبیل در کسب رتبه اول مدیریت ریسک در بین استانهای کشور قدردانی کرد و افزود: در چهار ماهه امسال در دریافت حق بیمه‌ها 57 درصد رشد و در پرداخت خسارت‌ها نیز 11 درصد رشد داشته‌ایم.

 

ارسال نظر