شناسه خبر : 7564

اولویت قراردادن طرح‌های نوین بیمه‌ای برای ایجاد تنوع در فروش بیمه‌نامه‌ها است

 اولویت قراردادن طرح‌های نوین بیمه‌ای برای ایجاد تنوع در فروش بیمه‌نامه‌ها است

مدیرعامل بیمه‌کوثر در بیست‌وششمین سفر استانی خود با مسوولان کشوری و لشکری، بیمه‌گذاران عمده، نمایندگان و کارکنان سرپرستی استان کرمانشاه دیدار کرد.

به‌گزارش چابک آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار با شبکه فروش و تاکید بر اولویت قراردادن طرح‌های نوین بیمه‌ای به‌منظور ایجاد تنوع در فروش بیمه‌نامه، تصریح کرد: نمایندگان با ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای همچون حامی، مرکوری، صندوق عقب اتومبیل، ودیعه مسکن و ... به بازار می‌توانند ضمن برطرف کردن نیازهای مردم در راستای توسعه صنعت بیمه در جامعه و افزایش فروش شرکت فعالیت کنند.

مشعلچی با بیان اینکه شبکه فروش در استان‌های کرمانشاه و منطقه غرب و شمال‌غرب کشور، باید سعی‌‌شان بر کنترل خسارت باشد، گفت: یک نکته قابل‌تامل در استان‌های پرریسکی همچون استان کرمانشاه این است که در این مناطق، باید به فروش بیمه‌نامه‌های زندگی توجه بیشتری کرد، ضمن اینکه گسترش فروش اعتباری و چکی نیز باید در این استان‌ها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد. مشعلچی فیروزآبادی بر تلاش مضاعف نماینده‌ها برای کاهش نرخ فروش بیمه شخص‌ثالث تاکید کرد و افزود: باید سعی شود که فروش مستقیم رشته شخص ثالث فقط توسط نماینده‌ها انجام شود و در این میان، سرپرستی‌ها فقط نظارت و آمار خسارت‌ها را کنترل کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های اثربخش همکاران در ستاد، سرپرستی‌ها و شبکه فروش، بر رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت تاکید کرد و گفت: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است و این خط قرمزی است که هیچ‌گاه نباید از آن عبور کرد.

کارکنان و نمایندگان شرکت نیز با رعایت اصول مشتری‌مداری می‌توانند زمینه‌های پیشرفت شرکت را بیش از پیش محقق سازند. مدیرعامل بیمه کوثر از معاونان، مدیران و کارکنان ستاد، سرپرستی‌ها و نمایندگان شرکت که در حوادث زلزله و سیل سال گذشته و امسال حضوری فعال داشتند تقدیر و تشکر کرد و افزود: برآورد خسارت و پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان وظیفه اصلی شرکت‌های بیمه است که بیمه کوثر در این آزمون سرافراز شد و توانست رضایت بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان را به‌دست آورد.

ارسال نظر