شناسه خبر : 7528

بیمه در نقش حامی و همراه خانواده

بیمه در نقش حامی و همراه خانواده

خانواده همیشه و همه جا و در بین تمامی جوامع بشری به عنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی زیربنای جوامع و منشاء فرهنگ‌ها، تمدّن‌ها و تاریخ بشر بوده است، بنابراین در دنیای امروز که دنیایی مضطرب و پریشان است، حفظ خانواده و حمایت از آن در سختی‌ها و مشکلات، مساله‌ای بسیار مهم است.

به گزارش چابک آنلاین، در جامعه امروزی، هر خانواده معمولا یک و یا چند خودرو دارد که با توجه قوانین اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث، نیازمند خرید پوشش بیمه ثالث از شرکت‌های بیمه‌گر است. از سوی دیگر، با توجه به قانون جدید ثالث و بحث خودروهای غیرمتعارف و نیز افزایش روزانه قیمت قطعات خودرو؛ لزوم خرید بیمه بدنه به منظور جبران خسارت‌های مالی احتمالی برای خانواده ضروری به نظر می‎رسد.

هر یک از اعضای خانواده با خرید اولین بیمه‌نامه از شرکت بیمه ملت، وارد باشگاه مشتریان می‌شوند و با توجه به نیاز خود، می‌توانند سایر محصولات بیمه‌ای از جمله، انواع بیمه‌های زندگی همچون بیمه تحصیل فرزندان، بیمه‌های مستمری،  درمان خانواده، آتش‌سوزی منازل مسکونی، مسئولیت حرفه‌ای، عمر و حوادث خانواده و... را که از اساسی‌ترین نیازهای یک خانواده است و در باشگاه مشتریان بیمه ملت، با شرایط ویژه ارائه می گردد، تهیه نمایند.

*بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی

خانواده‌ای که برای خرید منزلی به منظور اسکان و تامین امنیت و آرامش، سال‌ها تلاش کرده‌اند در کشوری که یکی از ۱۰ کشور حادثه‌خیز از نظر رخداد حوادث طبیعی محسوب می‌شود؛ اکنون باید در حفاظت از سرمایه خود بکوشد.

متاسفانه آتش‌سوزی نیز یکی از حوادث رایج در ایران است و رخداد روزانه بیش از 50 حادثه آتش‌سوزی در کشور، نمایانگر آن است. چنین حوادثی علاوه بر خسارت‌های جانی دردناک آن، خسارت‌های مالی فراوانی برای افراد به بار می‌آورد که البته با خرید بیمه آتش‌سوزی با حداقل حق بیمه می‌توان خسارت‌های مالی را تا حد بسیار زیادی جبران کرد.

*بیمه حوادث و مسافرتی

به عبارت دیگر، حادثه همواره در کمین است و نگهبانی از خانواده و حمایت آنان در زمان بروز حادثه یا هنگام مسافرت، یکی از وظایفی است که سرپرستان خانواده‌ها را همواره آزرده‌خاطر می‌کند. از آنجایی‌که نهاد خانواده معمولا در معرض خطرات پیش‌بینی نشده‌ای قرار دارد، در بیمه ملت، سرپرست خانواده می‌تواند بیمه‌نامه‌های مسافرتی و حوادث خانواده را بدون نیاز به حضور در نمایندگی، به صورت الکترونیکی خریداری کند تا در هنگام بروز حادثه، دغدغه تامین هزینه‌های آن از نگرانی‌های خانواده به حساب نیاید و خانواده بتواند با نگرانی کمتری از این معضل خارج شود.

*بیمه‌های زندگی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ضروری هر خانواده، تأمین آسایش فکری و مالی در آینده است که بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری بیمه ملت با ایجاد سرمایه یا مستمری، حمایت از خانواده در شرایط ناگوار ناشی از فوت یا از کارافتادگی سرپرست خانواده را به همراه دارد. همچنین، امکان دریافت وام از محل اندوخته بیمه‌نامه و پرداخت سرمایه امراض خاص نیز از دیگر مزایای این بیمه‌نامه برای رفع نگرانی‌های مالی در آینده یک خانواده است.

بیمه سپرده زندگی نیز، از جمله محصولات منحصر به فرد بیمه ملت است که برای اولین بار در صنعت بیمه برای رفع نیاز خانواده‌ها به عنوان یک صندوق سرمایه‌گذاری عمل می‌کند. این بیمه‌نامه، به دنبال کاهش نوسانات مالی وارده به خانواده‌ها با هر سطح درآمد و هر نوع توان پرداخت حق‌بیمه، پوشش‌های مناسب در برابر مشکلات ناشی از فقدان احتمالی سرپرست خانواده و یا سرمایه گزاری مطمئن با سود مناسب را نیز به همراه دارد.

از سوی دیگر، رفع نگرانی‌ها و تأمین نیازهای مادی زنان خانه‌دار و شاغل در آینده، نگرانی هر خانواده ایرانی است. بیمه ملت به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه و طراحی بیمه‌های زنـدگی و مسـتمری، نسبت به طراحی «بیمه مستمری زنان خانه‌دار» اقدام کرده است و تمامی بانوان ایرانی، شاغل یا خانه‌دار می‌توانند با پرداخت مبلغی اندک(حداقل 10 هزارتومان ) به صورت ماهیانه، از مستمری مادام‌العمر آن بهره‌مند شوند.

 *بیمه تحصیل فرزندان

و اما سرمایه اصلی زندگی در خانواده‌ها و ثمره شیرین ازدواج، وجود فرزندان است؛ مردان و زنانی که توانسته‌اند فرزندانی سالم و صالح تحویل جامعه دهند، احساس سرفرازی می‌کنند، اما توانایی تامین هزینه‌های آینده آن از جمله دغدغه‌های یک خانواده است.

بر اساس آمار وزارت آموزش و پرورش، در سال‌جاری ۱۴۱ هزار کودک 6 تا 11 ساله از تحصیل بازمانده‌اند. معلولیت، فقر مالی، مشکلات فرهنگی و دوری از مدرسه مهم‌ترین دلایل برای ترک تحصیل در میان بازماندگان از تحصیل سال‌های قبل ذکر شده؛ دلایلی که کمابیش در همه استان‌ها یکسان است.

زمانی که افراد با خرید یک بیمه‌نامه، عضوی از خانواده بیمه ملت شوند، می‌توانند آرامش و آسایش را که یکی از اولویت‌های مهم زندگی همه خانواده‌هاست، برای خود به ارمغان ببرند. این آرامش هدیه ایی است که بیمه ملت با در نظر گرفتن شرایط مناسب جهت خرید بیمه تحصیل فرزندان در اختیار خانواده قرار می دهد.بد نیست که بدانید در صورتی‌که خانواده، سرپرست خود را از دست بدهد، شرکت به عنوان حامی خانواده و به منظور حفظ انسجام خانواده، شرایطی را مهیا می کند که خانواده داغدار ، دغدغه هزینه های قرارداد بیمه را نداشته باشند. به این ترتیب که شرکت به عنوان تعهدی که پذیرفته تمام حق بیمه های خانواده را تا زمان سررسید قرارداد ، واریز نموده و در موعد مقرر نسبت به پرداخت تمام و کمال تعهدات از قرارداد مبلغ مورد توافق را به همراه سود حاصل از مشارکت به خانواده پرداخت می نماید.

گفتنی است، در سنوات گذشته خانواده‌های متعددی از مشتریان شرکت، متاسفانه با از دست دادن سرپرستان خانواده خود از خدمات بیمه ملت بهره مند شدند و شرکت از این بابت به خود می بالد.

همچنین بیمه ملت، در 7 سال گذشته به صورت میانگین، حدود 25 درصد سود مشارکت در منافع برای بیمه‌گزاران زندگی خود محاسبه و پرداخت کرده و از معدود شرکت‌هایی است که بالاترین سود مشارکت در منافع را در صنعت بیمه محقق کرده است.

ارسال نظر