شناسه خبر : 7518

پرداخت تسهیلات برای تجهیز کارگزاری‌ها یکی از اهداف صندوق است

پرداخت تسهیلات برای تجهیز کارگزاری‌ها یکی از اهداف صندوق است

حامد قادرمرزی، عضو هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی با دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و کارگزاران صندوق در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش چابک آنلاین، حامد قادرمرزی عضو هیئت مدیره صندوق در سفر خود به استان گلستان با سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و کارگزارن صندوق در غرب این استان دیدار و گفتگو کرد.

قادرمرزی ابتدا با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار استان گلستان دیدار کرد.

قادرمرزی در این نشست با اشاره به دستور معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارتخانه و مصوبات کارگروه ملی برنامه اشتغال روستایی و عشایری مبنی بر عضویت کارگران کارگاه‌هایی که از تسهیلات اشتغال روستایی استفاده کرده،اند، گفت: این کارگران باید نزد صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بیمه شوند و تداوم همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق می‌تواند زنجیره اشتغال، تولید و رفاه اجتماعی را کامل کند.

قادرمرزی سپس با حضور در جلسه کارگزاران غرب استان طی سخنانی کارگزاران را بازوان اجرایی صندوق خطاب کرد و افزود: ارتقاء جایگاه کارگزاران و پرداخت تسهیلات برای تجهیز و مناسب سازی فضای کارگزار‌ها از برنامه‌های اصلی صندوق است.

علی‌رغم وقوع سیل استان گلستان، عملکرد کارگزاری‌ها قابل قبول است

در ادامه دانیال پولادوند، مدیر بیمه اجتماعی استان گلستان نیز با بیان عملکرد این استان در سال 98 گفت: علیرغم شرایط بحرانی مردم استان در ماه‌های نخست سال 98 و پس وقوع سیل، عملکرد کارگزاران در حوزه تمدید بیمه شدگان مثبت ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به آمار جذب بیمه شدگان جدید تصریح کرد: کارگزاران در حال حاضر در حوزه جذب بیمه شده جدید با سهمیه تکلیفی و ابلاغی خود اندکی فاصله دارند و بایستی با تلاش و پشتکار مضاعف تا پایان شهریور ماه اهداف تعیین شده و برنامه‌های صندوق را محقق کنند.

گفتنی است در این جلسه هر یک از کارگزاران ضمن معرفی حوزه فعالیت خود دیدگاه‌ها و مشکلاتشان را پیرامون مباحثی از قبیل تجهیز کارگزاری‌های صندوق، درصد حق الزحمه کارگزاری‌ها و هزینه تهیه کاغذ، اینترنت و ... مطرح کردند.

قادرمرزی سپس با حضور در مناطق مختلف استان، از کارگزاری‌های صندوق بازید کرد.

ارسال نظر