شرکت‌های بیمه‌‌ای پولی برای کاهش تصادفات نمی‌پردازند

شرکت‌های  بیمه‌‌ای پولی برای کاهش تصادفات نمی‌پردازند

رئیس پلیس راهور ناجا از عملکرد بیمه‌ها در قبال حوادث رانندگی به شدت انتقاد کرد ادامه داد موضوعی پشت پرده بیمه ها وجود دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، رئیس پلیس راهور ناجا از عملکرد بیمه‌ها در قبال حوادث رانندگی نیز به شدت انتقاد کرد و گفت: من نمی‌دانم چه ماجرایی پشت پرده وجود دارد که شرکت‌های بیمه حاضرند به طور میانگین ۲۲۰ میلیون تومان برای تک تک جانباختگان حوادث رانندگی پرداخت کنند. میلیون‌ها تومان به مجروحان حوادث رانندگی داده و خسارات خودروهای حادثه دیده را نیز بپردازند اما حاضر نیستند یک بیستم از پولی که در مجموع تنها برای دیه قربانیان حوادث ترافیک پرداخت می‌کنند به پلیس بدهند تا اینپول به تجهیز راه، هلال احمر و دستگاه‌های امدادی اختصاص یابد.

سردار سیدکمال هادیانفر تصریح کرد: واقعا هر چه فکر کردم نفهمیدم داستان این بیمه‌ها چیست که ده‌ها برابر حاضر پول بدهند اما این مبلغ را برای کاهش تصادفات که به نفع خودشان هم هست نمی‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه اجرای قانون اولویت پلیس است، خاطر نشان کرد: البته اجرای قانون باید به نفع مردم باشد. ما امیدواریم که دیگر دستگاه‌ها نیز به مسائل توجه کنند. همان طور که گفتم امیدوارم خودروسازان قیمت خودروهایشان را پایین بیاورند.

 

ارسال نظر