شناسه خبر : 7309

استفاده از خدمات همراه بیمه تامین اجتماعی فراهم شد

استفاده از خدمات همراه بیمه تامین اجتماعی فراهم شد

نسخه اندروید اپلیکیشین همراه سلامت تامین اجتماعی (هستا) فرصتی مهم برای دریافت غیر حضوری است که بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند استفاده لازم را از این برنامه را داشته باشند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اپلکیشن هستا ایجاد امکان ارائه خدمات غیرحضوری و اطلاع رسانی به بیمه شدگان (اعم از مراجعات به مراکز ملکی و طرف قرارداد) را فراهم کرده است که فواید متعددی را به دنبال دارد.

دکتر علی محمدی افزود: مشاهده سوابق پرونده بستری مراجعان،  مشاهده سوابق پرونده سرپایی (مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی و موسسات طرف قرارداد)،  امکان اخذ نوبت ویزیت و خدمات پاراکلینیک از مراکز درمانی ملکی، امکان پیگیری نوبت های اخذ شده از مراکز درمانی ملکی از جمله مزیت های این فناوری است.

وی، امکان شرکت در نظرسنجی (بیماران سرپایی و بستری) را از دیگر مزیت های ارزشمند این اپلکیشن عنوان کرد و گفت که  پزشکان همکار سازمانی نیز می توانند کارنامه عملکرد خود را مشاهده  همچنین آمار نسخ سرپایی، آمار عملکرد هرماه به تفکیک،   لیست بیماران ترخیص شده، بستری و مشاوره های درخواستی را از این طریق اقدام کنند.

این مسئول در خصوص نحوه دسترسی بیمه شدگان تامین اجتماعی به این اپلکیشن نیز اضافه کرد  که  بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به کافه بازار و یا پایگاه اینترنتی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir نسبت به دانلود و نصب این اپلکیشن بر روی تلفن های همراه اندرویدی اقدام و از مزیتهای ارزشمند آن بهره مند شوند.

محمدی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۵ خدمت خود را در قالب میز خدمت بصورت الکترونیکی در سایت فوق به مخاطبین ارائه کرده و ارتقای  این خدمات، موجب کاهش چشمگیری در تعداد مراجعین حضوری شده است.

 هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.  

۲۳۰ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، ۱۳۵ مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، ۳۵ درمانگاه خصوصی و دولتی و ۱۲ بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.

 

ارسال نظر