شناسه خبر : 7269

سامانه هوشمند پیامکی صندوق بیمه اجتماعی راه اندازی شد

سامانه هوشمند پیامکی صندوق بیمه اجتماعی راه اندازی شد

سامانه هوشمند پیامکی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی در چارچوب زیرساخت سامانه بیمه اجتماعی (سبا) طراحی، تولید و راه اندازی شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی افزود: این سامانه به صورت تعاملی و دو جانبه  با مخاطبین صندوق ارتباط برقرار کرده و قادر است براساس متن درخواستی که مخاطب در پیامک خود به صندوق (شماره ۳۰۰۰۲۷) ارسال می کند پاسخ مناسب را تهیه و با پیامک پاسخ دهد.

«محمد صادق زهدی» گفت: مخاطبان با ارسال پیامک بدون متن به این سامانه می توانند از نحوه کارکرد این سامانه مطلع شوند.

وی ادامه داد: مخاطبان در صورتی که کد ملی خود را به این سامانه ارسال کنند شناسه پرداخت و در صورت نبودن کد ملی دریافت اطلاعات برای ثبت نام برای آنان پیامک می شود.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی گفت: با پیامک کد ملی و رقم قسط توسط مخاطبان به این سامانه شناسه قسط برای آنان ارسال می شود.

زهدی خاطر نشان کرد: با ارسال کدملی و سال تولد به این سامانه کارنامه مختصر بیمه ای و  ارسال نام شهرستان کدهای کارگزاری موجود در آن شهرستان برای مخاطبان ارسال می شود.

وی افزود: همچنین با  ارسال کد کارگزاری توسط مخاطبان به این سامانه اطلاعات کارگزاری برای آنان فرستاده می شود.

استان مرکزی با مساحتی معادل ۲۹ هزار و ۱۲۷ کیلومترمربع، هشت و یک دهم درصد از مساحت کل کشور را در برگرفته است.

این استان از شمال به استان‌های تهران و قزوین، از غرب به استان همدان، از جنوب به استان اصفهان و لرستان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود است.

بر اساس سرشماری سال گذشته یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۷۵ نفر جمعیت دارد.

اجرای طرح بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی از سال ۸۴ تا کنون در کشور و در استان مرکزی آغاز شده است.

ارسال نظر