شناسه خبر : 7267

پژوهشکده بیمه برگزار کرد؛

دوره آموزشی IFRS با حضور مدیران ارشد صنعت بیمه کشور

دوره آموزشی IFRS با حضور مدیران ارشد صنعت بیمه کشور

دوره آموزشی استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی IFRS روز گذشته با حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌های بیمه در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین، این دوره ابتدا با خیر مقدم رییس پژوهشکده بیمه به مدیران ارشد صنعت بیمه آغاز شد و دکتر کرد بچه با طرح اهمیت به روز شدن دانش بیمه ای و حضور بالاترین سطوح مدیریتی شرکت ها در این دوره های آموزشی اعلام کرد: این دوره بر اساس دستور رییس کل بیمه مرکزی در بهمن ماه سال گذشته مبنی بر لازم الاجرا شدن استقرار استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برگزار و در کمیته سیاستگذاری مربوط به تولید محتوای برنامه های آموزش و سطح علمی مدرسان توجه جدی شده است.

بر پایه این گزارش محتوای آموزشی این دوره 4 ساعته شامل آشنایی با ساختار استانداردهای بین المللی و مرجعیت آن، نقشه راه پیاده‌سازی IFRS، پیامدهای تغییر رژیم حسابداری به IFRS چالش‌های اصلی و عوامل موثر بر موفقیت در اجرای IFRS، بررسی تفاوت های صورت های مالی بر مبنای IFRS، با استاندارهای ملی، بررسی استانداردهای IFRS شماره 4 و مروری بر استانداردهای IFRS شماره 17 و تغییرات آن بود.

گفتنی است مدرسان این دوره را نیز افرادی دارای مسئولیت‌ها و سطوح علمی همچون عضویت در شورای عالی جامعه حسابداران رسمی، مدیریت عامل سابق بورس، عضویت در کمیته تدوین استانداردهای حسابداری ایران، عضویت در کارگروه کارشناسی فنی استانداردهای جامعه حسابداران رسمی و مدیریت مرکز آموزش جامعه حسابداران رسمی ایران تشکیل می دادند.

یادآور می‌شود مطابق برنامه ریزی انجام شده مابقی مدیران ارشد صنعت بیمه در همین دوره که 27 مردادماه سال جاری در پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

ارسال نظر